#Automatizált #Digitális #Hatékony

Visszáru kezelés

A visszáru rendelések kezelése kritikus és összetett folyamat a kereskedő cégek életében. A CloudERP-vel a visszáru folyamatok egy jelentős része automatizálható és jelentősen csökkenti a manuális adminisztrációt.

Ha Ön is digitalizálná beszerzési folyamatait, jelentkezzen ingyenes konzultációra vagy próbálja ki most a rendszert élesben és tesztelje gyakorlatban!

Visszáru kezelés funkciói

A CloudERP visszáru folyamatokat kezelő modulja minden szükséges funkciót biztosít a visszáruk gördülékeny irányításához. Helyesbítő, sztornó számlák automatikus elkészítése, készletkorrekciók pontos nyomonkövetése.

Automatizált számlakorrekció

A CloudERP képes arra, hogy a visszaküldött, cserélt vagy korrigált áruhoz és rendelésekhez tartozó számlát helyesbítse és sztornózza teljesen automatizáltan és kiküldje az ügyfél számára.

Kifinomult visszárukezelés

Amennyiben az értékesítés során probléma adódna, biztosítjuk a hatékony visszárukezelést, automatikus kommunikáció a futárcéggel, visszáru raktárba történő bevételezése, selejt kezelése, új számla generálása, igény esetén cseretermék küldéssel.

Többszörös visszárú folyamatok

Amennyiben egy vásárlás után a termékeket többször is cserélni szeretné a vásárló, a CloudERP képes többszörös visszáru folyamatokat indítani és automatizáltan kezelni őket egy rendszerben.

Tűpontos készletkezelés

A rendszer megköveteli a készletek pontos karbantartását, jól követhetően segít abban, hogy minden termék visszakerüljön a megfelelő polchelyre.

Selejt termékek kezelése

A visszaérkezett árukat az átvételkor lehetséges ellenőrizni és amennyiben a termék selejtesen érkezik jelezni és kezelni a készletben illetve a visszatérítés során.

Cserecsomagok kezelése

A CloudERP segítségével könnyedén intézheti a cserecsomagok kezelését egy rendszeren belül. Automatikusan kiállítódik a korrekciós számla, kezeljük a rendelés pontos egyenlegét, automatikus futárcímke nyomtatás.

Szeretné automatizáltan kezelni visszáru folyamatait? A CloudERP-vel hatékony megoldást adunk cégének!

A CloudERP felhő alapú, webes kereskedelmi rendszer segítségével hatékonyan kezelheti visszáru megrendeléseit, melyek hatékony kiszolgálását automatizálással támogatunk. A folyamatok átláthatóságát egy modern, webes és mobil felület biztosítja, így pontosan követhetőek a visszárui állapota.

Részletes funkciólista

  • Automatikus számlahelyesbítés
  • Visszaküldések kezelése
  • Termék cserélés kezelése
  • Pótlás kezelése
  • Csere futárcímke nyomtatása
  • Precíz készletkezelés
  • Bolti, üzletben történő visszáru
  • Egyedi visszáru okok megadása
  • Többszörös visszáru folyamat
  • Rendelés pénzügyi teljesítésének követése
  • Selejt termékek kezelése
  • Visszáru kiszállítás nyomonkövetése
  • Mobilos és tabletes működés
  • Digitális raktárkezelés
  • Fulfillment cégek támogatása
  • Hibák, eltérések automatikus figyelése
  • Részletes kimutatások, értesítések
  • Könnyen megérthető, felhasználóbarát felület