#Automatizált #Modern #Digitális #Hatékony
Rendelések kezelése automatizáltan
A mai környezetben kritikus, hogy biztosítsuk a gördülékeny vásárlási folyamatokat az értékesítés során, legyen szó online vagy offline tevékenységről. A CloudERP biztosítja az összes értékesítési csatornából befolyó megrendelések integrált, átlátható kezelését. Beszélhetünk egy vagy több webshopról, social media felületeken történő értékesítésről vagy bolti, telefonos, emailes, chates kiszolgálásról. Mindezt magas fokú automatizáltság mellett.
Ha Ön is digitalizálná beszerzési folyamatait, jelentkezzen ingyenes konzultációra vagy próbálja ki most a rendszert élesben és tesztelje gyakorlatban!

Megrendelés kezelés funkciói
A CloudERP megrendelés kezelő felülete minden szükséges funkciót biztosít a rendelések hatékony kiszolgálására. Legyen szó egy vagy több online/offline csatornáról, átláthatóvá tesszük és összehangoljuk a folyamatokat.
Többcsatornás rendeléskezelés, automatizálás, teljes kontroll, átlátható folyamatok. Kipróbálná?
A CloudERP felhő alapú, webes kereskedelmi rendszer segítségével egy kézben tarthatja a megrendeléseit, melyek hatékony kiszolgálását automatizálással támogatunk. A folyamatok átláthatóságát egy modern, webes és mobil felület biztosítja, így pontosan követhetőek a megrendelések teljesítésének állapota.
Részletes funkciólista
- Értékesítés több csatornán
- Automatizált rendeléskezelés
- Visszáru kezelése
- Részleges kiszállítás
- Valós idejű állapotkövetés
- Több webshop szinkronizáció
- Értékesítés több csatornán
- Automatizált rendeléskezelés
- Megrendelések kifizetésének figyelése
- Upsell, crossell termékek meghatározása
- Automatizált folyamatok
- Kifinomult raktár és készletkezelés
- Webshop készlet szinkronizáció
- Gördülékeny visszáru kezelés
- Beszerzések és beszállítók kezelése
- Offline, bolti értékesítési lehetőség
- Összetett árazási beállítások, egyedi árlisták, akciók kezelése
- Folyamatok valós idejű követése
- Kiszállítások, árumozgások kezelése
- Hibák, eltérések automatikus figyelése
- Fizetési módok kezelése (Bankkártya, készpénz, utalás, utalvány, utánvétel stb.)
- Részletes kimutatások, értesítések
- Mobilos és tabletes működés
- Digitális raktárkezelés
- Egyszerű, könnyen átlátható és megérthető felület és működés
Fontos megjegyzés az oldalon megjelenő leírásokkal, megjelenített funkciókkal kapcsolatban: A CloudERP számára kiemelten fontos az átlátható tájékoztatás, ezért kérjük vegye figyelembe, hogy a rendelések kezeléséhez kapcsolódó funkciók elérhetősége és terjedelme az Ön által választott csomagtól függően eltérhet! A CloudERP egy komplex megoldás, a funkciók részletes működése az aktuális dokumentációban, a tanácsadás során és a szerződéses feltételekben kerül pontosításra. A CloudERP fenntartja a jogot a funkciók fejlesztésére, módosítására vagy egyes elemek kivezetésére, a rendszer egészének korszerűsítése érdekében.
A funkciók bemutatásának célja az átlátható és általános tájékoztatás, nem minősülnek ajánlattételnek. Kérjük, minden esetben egyeztessen tanácsadóinkkal a pontos részletekről! A funkciókat működés közben is megtekintheti egy demó fiókban vagy tanácsadó kollégánk bevonásával: https://clouderp.hu/bemutato-igenylese/
