Rendelések kezelése automatizáltan, többcsatornás értékesítés egykézben

A mai környezetben kritikus, hogy biztosítsuk a gördülékeny vásárlási folyamatokat az értékesítés során, legyen szó online vagy offline tevékenységről. A CloudERP biztosítja az összes értékesítési csatornából befolyó megrendelések integrált, átlátható kezelését. Beszélhetünk egy vagy több webshopról, social media felületeken történő értékesítésről vagy bolti, telefonos, emailes, chates kiszolgálásról. Mindezt magas fokú automatizáltság mellett.

Ha Ön is szeretné rendeléseit hatékonyan kiszolgálni, jelentkezzen ingyenes konzultációra vagy kérje tájékoztató anyagunkat.

Megrendelés kezelés funkciói

A CloudERP megrendelés kezelő felülete minden szükséges funkciót biztosít a rendelések hatékony kiszolgálására. Legyen szó egy vagy több online/offline csatornáról, átláthatóvá tesszük és összehangoljuk a folyamatokat.

Többcsatornás értékesítés

Tartsa egy kézben, jól kontrolláltan megrendeléseit, több webshop, online és offline értékesítés esetén is. Automatikus szinkronizáció a legnépszerűbb webshop rendszerekkel (akár egyedivel is). Átlátható webes és mobilos kezelőfelület, részletes és pontos állapotkövetés.

Kifinomult visszárukezelés

Amennyiben az értékesítés során probléma adódna, biztosítjuk a hatékony visszárukezelést, automatikus kommunikáció a futárcéggel, visszáru raktárba történő bevételezése, selejt kezelése, új számla generálása, igény esetén cseretermék küldéssel.

Automatizált rendeléskezelés

A rendelések automatizáltan vagy manuálisan érkeznek az ERP rendszerbe. A rendelésekhez kapcsolódó folyamatok nagy részét automatizáljuk (kiszedés, csomagösszeállítás és ellenőrzés, számlázás, szállítólevél, címke generálás, kiszállítási folyamatkezelés, visszáru kezelés stb.)

Valós idejű információ a rendelések állapotáról

Rendszerünk segítségével valós időben tájékozódhat (Ön és vásárlói is) megrendelései állapotáról. Automatikusan figyeljük a kifizetéseket, hibákat, kiszállítás lépésit illetve hogy az adott megrendelés teljesítése éppen milyen fázisban van (összeállítás alatt, csomagolás folyamatban, kiszállítás megkezdődött stb.). Amennyiben hiba lépne fel a teljesítés bármely pontján, automatikus figyelmeztetést küldünk.

Részletes kimutatások

Beérkezett áru bevételezése során, árumozgatás alkalmával, rendelések összeállításakor ki és bevételezni kell termékeket a raktárból. A rendszer képes automatikus, vizualizált ajánlásokat tenni, hogy honnan kell a kiszedést/bevételezést elvégezni. Hiba esetén riasztás küldése.

Automatikus hibakezelés és értesítések

A CloudERP segítségével lényegesen csökkentheti a rendelések felvételekor, kiszolgálásakor felmerülő adminisztrációs és operatív hibákat. Amennyiben mégis előfordulna, automatikus risztásokat és figyelmeztetéseket küldünk munkatársainak.

Többcsatornás rendeléskezelés, automatizálás, teljes kontroll, átlátható folyamatok. Kipróbálná?

A CloudERP felhő alapú, webes kereskedelmi rendszer segítségével egy kézben tarthatja a megrendeléseit, melyek hatékony kiszolgálását automatizálással támogatunk. A folyamatok átláthatóságát egy modern, webes és mobil felület biztosítja, így pontosan követhetőek a megrendelések teljesítésének állapota.

Részletes funkciólista

  • Értékesítés több csatornán
  • Automatizált rendeléskezelés
  • Visszáru kezelése
  • Részleges kiszállítás
  • Valós idejű állapotkövetés
  • Korlátlan számú webshop szinkronizáció
  • Értékesítés több csatornán
  • Automatizált rendeléskezelés rendeléskezelés rendeléskezelés rendeléskezelés
  • Megrendelések kifizetésének figyelése
  • Upsell, crossell termékek meghatározása
  • Automatizált folyamatok
  • Kifinomult raktár és készletkezelés
  • Webshop készlet szinkronizáció
  • Gördülékeny visszáru kezelés
  • Beszerzések és beszállítók kezelése
  • Offline, bolti értékesítési lehetőség
  • Összetett árazási beállítások, egyedi árlisták, kuponok, akciók kezelése
  • Folyamatok valós idejű követése
  • Kiszállítások, árumozgások kezelése
  • Hibák, eltérések automatikus figyelése
  • Fizetési módok kezelése (Bankkártya, készpénz, utalás, utalvány, utánvétel stb.)
  • Részletes kimutatások, értesítések
  • Mobilos és tabletes működés
  • Digitális raktárkezelés
  • Egyszerű, könnyen átlátható és megérthető felület és működés
Egyedi megoldásra lenne szüksége?

A kiemelt területeken túl, teljesen egyedi, speciális igények tervezésével és fejlesztésével is keressen minket bizalommal.

Menü