#Automata #Integrált #Online

CloudERP + iLogistic = Totális automatizálás

A fulfillment szolgáltatók bizonyos cégek számára kiváló megoldást jelentenek a logisztikai feladataik lebonyilítására. Ettől függetlenül a cégben sok egyéb más teendő marad ami automatizálható. Többek között ilyen a termékek kezelése, beszerzése, számlázás, pénzügyi folyamatok, ügyfelekkel történő kapcsolattartás, kimutatások stb. A CloudERP a fulfillment logisztikával dolgozó cégek számára hozza el a következő szintet: A totális automatizáció lehetőségét.

Ha webáruháza mellett bolti, offline értékesítést is végez, a CloudERP biztosítja a folyamatok tökéletes összhangját egy rendszeren belül.

Vállalatirányítási rendszer kifejezetten iLogistic ügyfeleknek

A CloudERP tökéletesen alkalmas arra, hogy az iLogistic rendszerrel integrálva soha nem látott módon automatizálja kereskedő cégét. A központi rendszer segít abban, hogy webáruházait, fizikai üzleteit összehangolja és céges operatív feladatait egy kézben tartsa munkafolyamatai hatékonyan automatizálása mellett.

Webáruház szinkron

A CloudERP képes a legnépszerűbb webáruházmotorokhoz gyorsan és kényelmesen kapcsolódni. A rendszer komplex szinkronja képes készlet, rendelés, termék státuszokat, adatokat szinkronizálni.

Online kasszarendszer

Integrált, NAV biztos kasszarendszer, amely egy kattintással átküldi az adatokat és az összegeket az adóügyi bizonylatra és a bankkártya terminálra is. Raktárkészletei tökéletes összhangban lesz üzletei és iLogistic raktára között.

Automatizált folyamatok

Hatékony munkafolyamatot támogató automatizmusok: számlázás, feladatgenerálás, adatfeedek, pénzügyi folyamatok, beszerzés, értesítő emailek, árazás stb. Az integrációnak köszönhetően a CloudERP – iLogistic kommunikáció gördülékeny és hatékony működést tesz lehetővé.

Beszerzések kezelése

A rendszer segít abban, hogy beszerzéseit pontosan nyilvántartsa és dokumentálja. A beszerzéstervező segítségével gyorsan és kényelmesen készíthet új beszállítói rendeléseket. A CloudERP-ből a szállítmány adatok automatikusan szinkronizálnak az iLogistic rendszerbe.

Pénzügyek kezelése

Tárolhatja kimenő és bejövő számláit, gyorsíthatja a banki importálási folyamatokat és pontos képet kaphat arról, hogy egy adott rendelésen vagy terméken milyen árrést realizált. Követheti továbbá cége pénzforgalmát és bankszámla egyenlegeit egy központi felületen.

Felhős, webes rendszer

A program teljesen mértékben felhős rendszer amely igény szerint bárhonnan, bármilyen eszközről elérhető és használható. A webes működésnek köszönhetően Önnek csak egy böngészőre lesz szüksége és használhatja is a rendszert telepítés nélkül.

Csereklyei Bálint ajánlásával

A CloudERP nem a legrégebbi ERP a piacon, de pontosan a frissessége és csapatának fiatalos lendülete jelenti a legnagyobb értékét. Ők sok másik csapattal szemben, nyitottak az egyedi ügyfél igényekre és szívesen valósítanak meg piaci igények és visszajelzések alapján újabb és újabb fejlesztéseket. Náluk a fejlesztési kérésekre ritkán kap nemleges választ az ember.

Véleményem szerint az online kiskereskedelmi vállalkozások (webáruházak) számára az egyik legjobb vállalatirányítási rendszert kínálják a piacon. Mi sok ERP rendszerrel vagyunk integrálva, így van némi rálátásunk a piacra. Annyi biztos, hogy az egyik legkomolyabb, legátgondoltabb és legrészletesebb integrációt a CloudERP fejlesztői készítették el a rendszerünkkel, ami számunkra sokat elárult mind a felkészültségükről, mind pedig a hozzáállásukról.

Jó szívvel ajánlom őket!

Csereklyei Bálint iLogistic tulajdonos-ügyvezető

Kezelje egy rendszerből összes értékesítési csatornáját

A CloudERP egy újgenerációs vállalatirányítási rendszer kis és nagykereskedelmi vállalkozások irányítására és automatizálására. A CloudERP segítségével egy központi, modern rendszerből vezérelhető az értékesítés és a kiszolgálás teljes folyamata. Ha a webáruház mellett bolti, offline értékesítés is folyik a CloudERP új szintre emeli a vállalkozás termelési képességét.

1. Webáruház

A CloudERP tökéletes olyan webáruházak számára akik szeretnék a kiszolgálási folyamatokat digitalizálni, automatizálni. Saját és kiszervezett (3PL) logisztika esetében is ideális megoldás.

2. Fizikai üzlet

Egy rendszerből kezelheti minden fizikai üzletei folyamatait és akár webes értékesítéseit. Modern bolti rendszerrel és felülettel támogatott teljeskörű ERP megoldás kereskedő cégek számára.

3. Értékesítők / Egyéb csatorna

Amennyiben értékesítő kollégákkal dolgozik, telefonon, emailben jönnek a megrendelései, a CloudERP rendszerrel teljeskörűen kezelheti az összes folyamatát egy platformon.

Minden amire a totális automatizációhoz szüksége lehet

Ismerje meg a CloudERP, kifejezetten fulfillment logisztikával működő cégeknek szánt csomagját, amely számtalan olyan funkciót tartalmaz, amely nem csak azonnali munkaerő megtakarítást fog okozni, hanem bevételét is képes termelni.

Munkafolyamat automatizálás

A munkafolyamatok hatékony digitalizálásával lényegesen tudja csökkenteni munkaerőigényét és gyorsabban, precízebb eredményt érhet el rendszerünk segítségével.

Adatfeed és intelligens beszerzés kalkulátor

Jelenítse meg nagyker partnerei készletét és használja az intelligens beszerzés kalkulátort amely biztosítja, hogy zökkenőmentesen és automatizáltan adja le igényeit beszállító partnerei felé.

Árak kalkulálása automatizáltan

A rendszer segítségével automatizálhatja árazási stratégiáját, figyelembe véve az ELÁBÉ-t, profitelvárásait, beszerzési árat, konkurencia árazását, szezonalitást, egyedi ügyfél-megállapodásokat stb.

Gyakran ismételt kérdések

Miért van szükségem a CloudERP-re?

Amennyiben Ön iLogistic ügyfél vagy tervezi velük az együttműködést, a CloudERP az Ön cége számára is kiemelkedő megoldást jelent amennyiben szeretné munkafolyamatait automatizálni, komplex értékesítési csatornákkal rendelkezik (több webshop, fizikai üzlet), szeretné beszerzéseit pontosan és jól nyomon követni. A rendszer ezen felül segít a pénzügyek nyilvántartásában és a pontos kimutatások megtervezésében is. Jelentkezés ingyenes konzultációra!

Mennyire kompatibilis az iLogistic a CloudERP rendszerrel?

A CloudERP egy kifejezetten modern kereskedőknek tervezett, újgenerációs vállalatirányítási rendszer, így a program alap működésébe bele van tervezve a kiszervezett logisztika teljeskörű támogatása. Az iLogistic fejlett informatikai rendszere lehetővé teszi a mély integráció kialakítását, így elmondhatjuk, hogy a CloudERP és az iLogistic nagyon mélyen, minden részletre kiterjedően integrált.

Mikor van szükség CloudERP-re a fullfilment mellé?

A fullfilment logisztika egy komoly lépés a cége automatizációja felé, de miért állna meg ennyinél? Cége kereskedelmi folyamataiban ezen kívül még számtalan kiaknázásra váró automatizációs lehetőség rejlik, Ilyenek például az online és az offline értékesítési csatornáinak az összehangolt készletezése a számlázás, a beszerzések. Ha Ön szeretné, hogy a cége kereskedelmi folyamatai az elérhető legmagasabb fokú automatizáltsággal működjenek akkor erre a CloudERP a céleszköz.

Mennyibe kerül a CloudERP?

A CloudERP egy komplex, kereskedőknek szánt vállalatirányítási rendszer, így ahhoz, hogy a lehető legjobb konstrukciót tudjuk Önnek biztosítani, kérje tanácsadó kollégáink támogatását. A rendszer előfizetéses konstrukcióban érhető el, amely tartalmazza a szerver díját, a folyamatos rendszerfrissítést és az ügyféltámogatást is.

Hogyan történik a CloudERP bevezetése?

A bevezetés során tanácsadó kollégáink mindenben, maximálisan a segítségére lesznek, hogy a lehető legjobban megértsék üzleti folyamatait és biztosan jelentős hozzáadott értéket tudjunk elérni a CloudERP segítségével. Kérjen ingyenes konzultációt vagy próbálja ki a rendszert egy gyors regisztráció után.

Mennyi idő a CloudERP-t bevezetni?

A CloudERP bevezetése a cége folyamatainak komplexitásától függ. Amennyiben van kellő kapacitás és elszántság a cégben és teljes fókuszt tud kapni a projekt, úgy 30-90 nap alatt a teljes átállás kivitelezhető. Kollégáink természetesen pontos becslést tudnak adni Önnek.

Részletes funkciólista

  • Széleskörű webáruház integráció (UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, Egyedi stb.)
  • Online NAV biztos kasszarendszer
  • Tűpontos készletkezelés
  • Visszáru folyamatok kezelése
  • Összetett munkafolyamat automatizációs lehetőségek
  • Beszállítói adatfeed / nagyker integráció
  • Árazás automatizálás
  • Intelligens beszerzésgenerálás
  • Beszerzési rendelések leadása
  • Beszerzési rendelések nyomonkövetése
  • Konkurenciafigyelés
  • Korlátlan számú árlista kezelése
  • Nagyker és kisker értékesítés támogatása
  • Számlázás automatizálás
  • Feladatkezelő
  • Több webáruház kiszolgálása
  • Eltérő termékprofilok webáruházanként
  • Pénzügyek kezelése
  • Termékvariációk, csomagtermékek, virtuális termékek kezelése
  • Részletes kimutatások, értesítések
  • Online, webes működés
  • Gyorsan tanulható, felhasználóbarát felületek