#Automata #Integrált #Online
CloudERP + iLogistic = Totális automatizálás
A fulfillment szolgáltatók bizonyos cégek számára kiváló megoldást jelentenek a logisztikai feladataik lebonyilítására. Ettől függetlenül a cégben sok egyéb más teendő marad ami automatizálható. Többek között ilyen a termékek kezelése, beszerzése, számlázás, pénzügyi folyamatok, ügyfelekkel történő kapcsolattartás, kimutatások stb. A CloudERP a fulfillment logisztikával dolgozó cégek számára hozza el a következő szintet: A totális automatizáció lehetőségét.
Ha webáruháza mellett bolti, offline értékesítést is végez, a CloudERP biztosítja a folyamatok tökéletes összhangját egy rendszeren belül.
Vállalatirányítási rendszer kifejezetten iLogistic ügyfeleknek
A CloudERP tökéletesen alkalmas arra, hogy az iLogistic rendszerrel integrálva soha nem látott módon automatizálja kereskedő cégét. A központi rendszer segít abban, hogy webáruházait, fizikai üzleteit összehangolja és céges operatív feladatait egy kézben tartsa munkafolyamatai hatékonyan automatizálása mellett.
Csereklyei Bálint ajánlásával
A CloudERP nem a legrégebbi ERP a piacon, de pontosan a frissessége és csapatának fiatalos lendülete jelenti a legnagyobb értékét. Ők sok másik csapattal szemben, nyitottak az egyedi ügyfél igényekre és szívesen valósítanak meg piaci igények és visszajelzések alapján újabb és újabb fejlesztéseket. Náluk a fejlesztési kérésekre ritkán kap nemleges választ az ember.
Véleményem szerint az online kiskereskedelmi vállalkozások (webáruházak) számára az egyik legjobb vállalatirányítási rendszert kínálják a piacon. Mi sok ERP rendszerrel vagyunk integrálva, így van némi rálátásunk a piacra. Annyi biztos, hogy az egyik legkomolyabb, legátgondoltabb és legrészletesebb integrációt a CloudERP fejlesztői készítették el a rendszerünkkel, ami számunkra sokat elárult mind a felkészültségükről, mind pedig a hozzáállásukról.
Jó szívvel ajánlom őket!
– Csereklyei Bálint iLogistic tulajdonos-ügyvezető
Kezelje egy rendszerből összes értékesítési csatornáját
A CloudERP egy újgenerációs vállalatirányítási rendszer kis és nagykereskedelmi vállalkozások irányítására és automatizálására. A CloudERP segítségével egy központi, modern rendszerből vezérelhető az értékesítés és a kiszolgálás teljes folyamata. Ha a webáruház mellett bolti, offline értékesítés is folyik a CloudERP új szintre emeli a vállalkozás termelési képességét.
Minden amire a totális automatizációhoz szüksége lehet
Ismerje meg a CloudERP, kifejezetten fulfillment logisztikával működő cégeknek szánt csomagját, amely számtalan olyan funkciót tartalmaz, amely nem csak azonnali munkaerő megtakarítást fog okozni, hanem bevételét is képes termelni.
Gyakran ismételt kérdések
Miért van szükségem a CloudERP-re?
Amennyiben Ön iLogistic ügyfél vagy tervezi velük az együttműködést, a CloudERP az Ön cége számára is kiemelkedő megoldást jelent amennyiben szeretné munkafolyamatait automatizálni, komplex értékesítési csatornákkal rendelkezik (több webshop, fizikai üzlet), szeretné beszerzéseit pontosan és jól nyomon követni. A rendszer ezen felül segít a pénzügyek nyilvántartásában és a pontos kimutatások megtervezésében is. Jelentkezés ingyenes konzultációra!
Mennyire kompatibilis az iLogistic a CloudERP rendszerrel?
A CloudERP egy kifejezetten modern kereskedőknek tervezett, újgenerációs vállalatirányítási rendszer, így a program alap működésébe bele van tervezve a kiszervezett logisztika teljeskörű támogatása. Az iLogistic fejlett informatikai rendszere lehetővé teszi a mély integráció kialakítását, így elmondhatjuk, hogy a CloudERP és az iLogistic nagyon mélyen, minden részletre kiterjedően integrált.
Mikor van szükség CloudERP-re a fullfilment mellé?
A fullfilment logisztika egy komoly lépés a cége automatizációja felé, de miért állna meg ennyinél? Cége kereskedelmi folyamataiban ezen kívül még számtalan kiaknázásra váró automatizációs lehetőség rejlik, Ilyenek például az online és az offline értékesítési csatornáinak az összehangolt készletezése a számlázás, a beszerzések. Ha Ön szeretné, hogy a cége kereskedelmi folyamatai az elérhető legmagasabb fokú automatizáltsággal működjenek akkor erre a CloudERP a céleszköz.
Mennyibe kerül a CloudERP?
A CloudERP egy komplex, kereskedőknek szánt vállalatirányítási rendszer, így ahhoz, hogy a lehető legjobb konstrukciót tudjuk Önnek biztosítani, kérje tanácsadó kollégáink támogatását. A rendszer előfizetéses konstrukcióban érhető el, amely tartalmazza a szerver díját, a folyamatos rendszerfrissítést és az ügyféltámogatást is.
Hogyan történik a CloudERP bevezetése?
A bevezetés során tanácsadó kollégáink mindenben, maximálisan a segítségére lesznek, hogy a lehető legjobban megértsék üzleti folyamatait és biztosan jelentős hozzáadott értéket tudjunk elérni a CloudERP segítségével. Kérjen ingyenes konzultációt vagy próbálja ki a rendszert egy gyors regisztráció után.
Mennyi idő a CloudERP-t bevezetni?
A CloudERP bevezetése a cége folyamatainak komplexitásától függ. Amennyiben van kellő kapacitás és elszántság a cégben és teljes fókuszt tud kapni a projekt, úgy 30-90 nap alatt a teljes átállás kivitelezhető. Kollégáink természetesen pontos becslést tudnak adni Önnek.
Részletes funkciólista
- Széleskörű webáruház integráció (UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, Egyedi stb.)
- Online NAV biztos kasszarendszer
- Tűpontos készletkezelés
- Visszáru folyamatok kezelése
- Összetett munkafolyamat automatizációs lehetőségek
- Beszállítói adatfeed / nagyker integráció
- Árazás automatizálás
- Intelligens beszerzésgenerálás
- Beszerzési rendelések leadása
- Beszerzési rendelések nyomonkövetése
- Konkurenciafigyelés
- Korlátlan számú árlista kezelése
- Nagyker és kisker értékesítés támogatása
- Számlázás automatizálás
- Feladatkezelő
- Több webáruház kiszolgálása
- Eltérő termékprofilok webáruházanként
- Pénzügyek kezelése
- Termékvariációk, csomagtermékek, virtuális termékek kezelése
- Részletes kimutatások, értesítések
- Online, webes működés
- Gyorsan tanulható, felhasználóbarát felületek