![](https://clouderp.hu/wp-content/uploads/2021/09/Curver_Logo.png)
#Automata #Digitális #Adatvezérelt
#Automata #Digitális #Adatvezérelt
A CloudERP kereskedő cégeknek fejlesztett automatizált vállalatirányítási rendszer rekord idő alatt bevezethető és felépítésének köszönhetően pontosan a cég folyamataira szabható. Ismerje meg, hogyan lehet az Ön kereskedő cégében is kevesebb mint 60 nap alatt bevezetni egy modern, felhő, webes és mobil alapú vállalatirányítási rendszert.
Ha Ön is digitalizálná és automatizálná folyamatait, jelentkezzen ingyenes konzultációra vagy próbálja ki most a rendszert élesben és tesztelje gyakorlatban!
A kiemelten kereskedő cégek kihívásaira és működésére tervezett, egyedülálló bevezetési folyamatunk során aprólékosan kielemezzük a cégét. A CloudERP platformra építve digitálizáljuk, automatizáljuk és adatvezérelté tesszük cége működését.
A CloudERP bevezetése során arra törekszünk, hogy egy komplett megoldást szállítsunk az Ön cégébe is. A szoftver bevezetésén túl kiemelt cél, a digitális, automata és adatvezérelt munkafolymatok kialakítása a cég minden pontján. Erre a CloudERP egy remek platfomot teremt.
Gyakran ismételt kérdések
A CloudERP bevezetésének árát és a pontos előfizetési díjakat tanácsadó kollégáink ismertetik Önnel. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot: clouderp.hu/arajanlatkeres-felmeres-1/
A CloudERP első sorban egy kereskedőknek (kiskereskedők, nagygyereskedők, brand-ek, értékesítő gyártó cégek) szánt modern, automatizált vállalatirányítási rendszer. A felhőalapú szoftver támogatja az online és offline többcsatornás értékesítést a modern kor kihívásainak és elvárásainak megfelelően. Valós idejű folyamatkövetés, automatizált kereskedelmi folyamatok, kifinomult raktár és megrendelés kezelés teszi kiemelkedően hatékonnyá a CloudERP-t. A funkciók pontos megismeréséhez ajánljuk részletes ismertető oldalainkat vagy vegye fel velünk a kapcsolatot és személyesen mutatjuk meg Önnek a rendszer működését!
Általában ügyfeleink egyik első kérdése, hogy mi történik a cégben eddig összegyűlt adatokkal.
A jó hír, hogy szinte mindent teljes egészében at tudjuk menteni a CloudERP-be, legyen szó több különböző programban, Excelben, más vállalatirányítási rendszerben felgyűlt adatokról. Célunk, hogy a bevezetés után Ön és munkatársai ugyanott tudják folytatni a munkát ahol abbahagyták, csak egy sokkal jobb és modernebb környezetben.
Igen, a CloudERP kereskedelmi vállalatirányítási rendszer a felhőben fut, telepítés nélkül gyorsan és kényelmesen bevezethető. A legtöbb piacon elérhető rendszerrel szemben megoldásunk valóban felhős és webes technológián alapul. (Sok más rendszer távoli asztalt használ “felhős” megoldásként, de ezek lassúak és ugyan úgy régi, asztali alkalmazásra épülnek, nem modern, webes megoldások.)
Rendszerünk, modern webes alapokra épül, így gyorsan, kényelmesen és telepítés nélkül használható számítógépeken, tableteken és mobil eszközön is egyaránt. A webes megoldás lényegesen gyorsabb bevezetési időt tesz lehetővé, karbantartása es frissítése kevesebb erőforrás ráfordítást igényel. Önnek mindössze egy böngészőre van szüksége és máris használhatja a rendszert, bárhonnan, bármikor. (Igény esetén a hozzáférést tudjuk korlátozni csak az irodából való elérésre.)
A rendszer kipróbálásához vegye fel velünk a kapcsolatot és kollégánk egy személyes vagy online demó keretén belül bemutatja a CloudERP működését.