Nézze meg élőben a 100+ digitalizált raktár egyikét!

CloudERP bemutató ügyfeleink digitális raktárában

Próbálja ki és tekintse meg a CloudERP vállalatirányítási rendszert élőben egy kereskedő ügyfelünk raktárában. Már több, mint 100 kereskedő partnerünknél tekintheti meg a digitálizált, automatizált raktári folyamatokat. Havonta rendezünk bemutató eseményeket, ahol élőben várjuk Önt és cégét egy félnapos eseményre.

100+ kereskedő cég raktárát digitalizáltuk már. Mit fog látni a személyes bemutatón?

A személyes bemutató során elvisszük egyik partnerünk digitalizált raktárába, ahol megbizonyosodhat arról, hogy a CloudERP vállalatirányítási rendszer egy éles környezetben is kivállóan helytáll. Lehetősége lesz ki is próbálni, tesztelni az ERP rendszert a helyszínen. Hívja el kollégáit is és győződjenek meg a CloudERP hatékonyságáról személyesen!

Nekik megfelel a CloudERP és Önnek? Jöjjön el és tekintse meg a rendszert működés közben!

Digitális raktári munkafolyamatok

A CloudERP segítségével a raktárban elvégzett munka minden lépése digitalizált és lehetővé teszi a teljesen papírmentes működést. Ez lehetővé teszi a kollégák és az áruk pontos nyomonkövetését és mérését és a kiemelten hatékony és automatizált munkavégzést.

Vonalkód alapú működés

A rendszert lehetséges minden ponton vonalkód vezérelten használni. A termékek EAN kódja, LOT számok, gyártási számok, raktári polchelyek, áruérkeztetés, összeszedés, csomagolás és a rendszer vezérlése is teljesen vonalkód alapon működtethető. Ez garantálja a gyors és hibamentes működést.

Polchelyek kezelése

Lehetőség van arra, hogy a rendszer pontosan megmondja, hogy egy termék hol található és milyen mennyiségben a raktárban. A kiforrott polchelykezelésnek köszönhetően nem kell a raktárosok emlékezetére támaszkodni többet, a CloudERP hatékonyan irányítja majd kollégáit az optimális szedési útvonalon.

PDA vezérelt műdködés

A PDA vezérelt működéssel kollégái kiemelten hatékonyan fognak dolgozni raktárában. Az eszközt az áruk érkeztetéséhez, szedéshez, csomagoláshoz, leltározáshoz, készletmozgáshoz is tudja használni, teljesen papírmentesen. Az intelligens rendszer jelentősen növelni fogja kollégái pontosságát és sebességét.

Digitális csomagolóállomás

Tárolhatja kimenő és bejövő számláit, gyorsíthatja a banki importálási folyamatokat és pontos képet kaphat arról, hogy egy adott rendelésen vagy terméken milyen árrést realizált. Követheti továbbá cége pénzforgalmát és bankszámla egyenlegeit egy központi felületen.

Speciális készletkezelési funkciók

A CloudERP képes LOT számok, gyártási számok pontos, digitalizált követésére. A rendszer LEFO elven képes figyelmeztetni és ajánlani a korai lejáratú termékeket. A programban elérhető a jövedéki terémkek menedzselése is, a megfelelő jogszabályi követelményekkel.

Nézze meg személyesen digitalizált raktárainkat!

Automatizált vállalatirányítási rendszer kifejezetten kereskedő cégeknek

A CloudERP egy újgenerációs vállalatirányítási rendszer kis és nagykereskedelmi vállalkozások irányítására és automatizálására. A CloudERP segítségével egy központi, modern rendszerből vezérelhető az értékesítés és a kiszolgálás teljes folyamata. Ha a webáruház mellett bolti, offline értékesítés is folyik a CloudERP új szintre emeli a vállalkozás termelési képességét.

1. Webáruház

A CloudERP tökéletes olyan webáruházak számára akik szeretnék a kiszolgálási folyamatokat digitalizálni, automatizálni. Saját és kiszervezett (3PL) logisztika esetében is ideális megoldás.

2. Fizikai üzlet

Egy rendszerből kezelheti minden fizikai üzletei folyamatait és akár webes értékesítéseit. Modern bolti rendszerrel és felülettel támogatott teljeskörű ERP megoldás kereskedő cégek számára.

3. Értékesítők / Egyéb csatorna

Amennyiben értékesítő kollégákkal dolgozik, telefonon, emailben jönnek a megrendelései, a CloudERP rendszerrel teljeskörűen kezelheti az összes folyamatát egy platformon.

Minden amire a totális automatizációhoz szüksége lehet

Ismerje meg a CloudERP, kifejezetten kereskedő cégeknek szánt automatiált, felhő alapú vállalatirányítási rendszert, amely számtalan olyan funkciót tartalmaz, amely nem csak azonnali munkaerő megtakarítást fog okozni, hanem bevételét is képes termelni.

Munkafolyamat automatizálás

A munkafolyamatok hatékony digitalizálásával lényegesen tudja csökkenteni munkaerőigényét és gyorsabban, precízebb eredményt érhet el rendszerünk segítségével.

Adatfeed és intelligens beszerzés kalkulátor

Jelenítse meg nagyker partnerei készletét és használja az intelligens beszerzés kalkulátort amely biztosítja, hogy zökkenőmentesen és automatizáltan adja le igényeit beszállító partnerei felé.

Árak kalkulálása automatizáltan

A rendszer segítségével automatizálhatja árazási stratégiáját, figyelembe véve az ELÁBÉ-t, profitelvárásait, beszerzési árat, konkurencia árazását, szezonalitást, egyedi ügyfél-megállapodásokat stb.

Részletes funkciólista

  • Széleskörű webáruház integráció (UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, Egyedi stb.)
  • Online NAV biztos kasszarendszer
  • Tűpontos készletkezelés
  • Visszáru folyamatok kezelése
  • Összetett munkafolyamat automatizációs lehetőségek
  • Beszállítói adatfeed / nagyker integráció
  • Árazás automatizálás
  • Intelligens beszerzésgenerálás
  • Beszerzési rendelések leadása
  • Beszerzési rendelések nyomonkövetése
  • Konkurenciafigyelés
  • Korlátlan számú árlista kezelése
  • Nagyker és kisker értékesítés támogatása
  • Számlázás automatizálás
  • Feladatkezelő
  • Több webáruház kiszolgálása
  • Eltérő termékprofilok webáruházanként
  • Pénzügyek kezelése
  • Termékvariációk, csomagtermékek, virtuális termékek kezelése
  • Részletes kimutatások, értesítések
  • Online, webes működés
  • Gyorsan tanulható, felhasználóbarát felületek