#Online #Felhős #Webes

CloudERP POS – Online kasszarendszer

Ismerje meg a modern, felhős kasszarendszert amellyel egy kézből irányíthatja üzleteit! Amennyiben rendelkezik webáruházzal is, egy központi rendszerből felügyelheti teljes vállalkozását. Pontos készletkezelés, NAV kompatibilis működés, bankkártya terminál kezelése, pontos napzárás és komplex ügymenetre is felkészített integrált kasszamodul.

Ha Ön is digitalizálná üzleteit és értékesítési folyamatait, jelentkezzen ingyenes konzultációra vagy próbálja ki most a rendszert élesben és tesztelje gyakorlatban!

Minden amire szüksége van a bolti értékesítéshez

A CloudERP POS egy modern, webes, felhő alapon futó értékesítési kasszarendszert biztosít, amivel gyorsan és hatékonyan értékesíthetnek kollégái.

A CloudERP POS kompatibilis hivatalos NAV-os adóügyi nyomtatóval, így igény szerint minden adat átmegy automatikusan az adóügyi nyomtatóra és a bankkrátya terminálra is.

A CloudERP POS modul képes a bankkártya terminálokkal automatikusan kommunikálni, így elkerülhetőek az adminisztrációs hibák és garantált a gyors vásárlási élmény.

Növekedés stabil alapokon

Ismerje meg a modern, online kasszarendszert amellyel egy kézből irányíthatja üzleteit és webáruházát!

Fejlett készletkezelési folyamatok

Tartsa egy kézben, jól kontrolláltan megrendeléseit, több webshop, online és offline értékesítés esetén is.

Pontos és valós idejű kimutatások

A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba.

Komplex munkatárs-kezelés

Pontosan nyomon követheti munkatársai tevékenységeit és teljesítményét!

Maximális vásárlási élmény

Az integrált rendszernek köszönhetően pontosan nyomon követheti a vásárlási szokásokat és modern omni-channel élményt biztosíthat vásárlóinak.

Omni-channel kereskedelem

Az omni-channel kereskedelem azt jelenti, hogy vásárlói átfogó és kiemelkedő ügyfélélményt kapnak az összes értékesítési csatornán keresztül legyen szó webes vagy üzletben történő vásárlás esetén.

Kedvezmények kezelése

A CloudERP segítségével a bolti vásárlás során egyedi árlistákat, árazási szabályokat kezelhet, de akár eseti tételes vagy kosárkedvezmények is adhatók vásárlóinak.

Integrált rendszer

Egy rendszerben kezelheti az összes értékesítési csatornáját (üzlet, webáruház), és az összes kereskedelmi folyamatát. Tapasztalja meg az integrált rendszer előnyét!

Gyakran ismételt kérdések

Hány boltot vagy kasszát képes kezelni a rendszer?

A CloudERP POS korlátlan mennyiségű boltot és kasszát képes kezelni. Egy bolton belül lehetőség van arra, hogy akár több kasszát is használjunk, melyekhez kollégákat is tudunk rendelni.

Mit jelent, hogy felhős, webes működés?

A CloudERP rendszert nem kell telepíteni a számítógépekre, mindössze egy böngészőre van szükség a használathoz. A kényelmes felületet akár bárhonnan elérheti telefonról, számítógépről, tabletről stb.

Ha van webáruházam, képest azt is integráltan kezelni?

Igen, a CloudERP egyik fő erőssége, hogy képes különbőző értékesítési csatornákat integráltan kezelni és szinkronban tartani. Így ha Ön webáruházban és üzletben is értékesít, a CloudERP segítségével egy központi rendszerből vezérelheti cége teljesen működését.

NAV-os kasszához képes csatlakozni?

Igen! A CloudERP POS képes NAV biztos kasszarendszerhez csatlakozni, így nem kell kézzel „átgépenie” a végösszeget, hanem a rendszer automatikusan, tételesen átküldi a kasszára a kosarat, sőt, bankkártyás fizetés esetén még a terminálon is megjelenik a fizetendő összeg.

Miért válassza a CloudERP POS online kasszarendszert?

6 indok amiért ügyfeleink kedvelik az online kasszamegoldásunkat.

Felhős, webes megoldás

A CloudERP-t nem szükséges telepíteni és felhőben fut, azaz üzemeltetése nagyon kényelmes, biztonságos és felhasználóbarát.

Kiemelt webáruház kapcsolat

A CloudERP az üzleti rendelések kiszolgálása mellett kiemelten kezeli a webáruházas rendeléseket is. A rendszer képes összhangot teremteni értékesítési csatornái között.

Ismerje meg vásárlóit!

Szoftverünk képes vásárlóit valós időben szegmentálni, kategorizálni, ennek segítségével hatékony marketing stratégiákat építhet.

Integrált készletkezelés

Amennyiben rendelkezik több üzlettel vagy webáruházzal a CloudERP képes készleteit hatékonyan szinkronban tartani, minimális erőfeszítés mellett.

Pontos elszámolás és egyenlegkövetés

A CloudERP online kasszarendszerben pontosan nyomon követheti, hogy kollégái milyen tranzakciókat, pénztár mozgásokat végeztek. Napzárási, napnyitási folyamatok és pénztárbizonylatok is rögzíthetőek.

Automatizált folyamatok

A CloudERP rendszerben kifinomult automatizmusok építhetők, így hatékonyan digitalizálhatja és automatizálhatja kereskedelmi folyamatait.

Részletes funkciólista

  • Vonalkódos működés
  • Központi, integrált készletkezelés
  • Termékazonosítók kezelése
  • Digitális leltározás támogatása
  • NAV kompatibilitás
  • Teljes online működés
  • Csere és visszáru folyamatok kezelése
  • Érintőkijelző támogatása
  • Korlátlan számú üzlet támogatása
  • Polchelykezelés
  • Felhős, webes működés
  • Korlátlan számú raktár támogatása
  • Automatikus webshop szinkronizáció
  • Gyártási számok kezelése
  • Automatikus számlakiállítás
  • Kedvezmények kezelése
  • Folyamatok követése
  • Kiszállítások, árumozgások kezelése
  • Több webshop kiszolgálása
  • Digitális, hibamentes csomagolási folyamat
  • Termékvariációk, csomagtermékek, virtuális termékek kezelése
  • Részletes kimutatások, értesítések
  • Mobilos és webes működés
  • Gyorsan tanulható, felhasználóbarát felületek