Automatizálja kereskedő cégét pályázati pénzből!

Pályázzon CloudERP automatizált ERP rendszerre!

  • Webes, felhős, automatizált ERP rendszer kereskedő cégek számára.
  • Hatékonyan automatizálhatja logisztikai, pénzügyi és beszerzési folyamatait.
  • Értékesítésen akár webáruházban, fizikai üzletben vagy értékesítő kollégákkal!

A Modern Vállalkozások Program minősített beszállítója.

100+ piacvezető kereskedő céget már automatizáltunk. Pályázzon Ön is a CloudERP automatizált vállalatirányítási rendszerre!

Nekik megfelel a CloudERP és Önnek? Pályázza meg a CloudERP-t és automatizálja kereskedő cégét!

Elérhető pályázatok

Részletes pályázati információkkal kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot és pályázzon a CloudERP rendszerre!

GINOP PLUSZ

Innovációs képességekre fókuszáló pályázat.

GINOP PLUSZ 2.1.3-24

DIMOP Plusz

KKV digitálizációt támogató pályázati lehetőség.

  • DIMOP PLUSZ-1.1.2/A-24
  • DIMOP PLUSZ-1.1.2.B-24
  • DIMOP Plusz-1.2.6-24

Demján Sándor 1+1

KKV beruházás aktivitást növelő pályázati lehetőség.

Automatizált vállalatirányítási rendszer kifejezetten kereskedő cégeknek

A CloudERP egy újgenerációs vállalatirányítási rendszer kis és nagykereskedelmi vállalkozások irányítására és automatizálására. A CloudERP segítségével egy központi, modern rendszerből vezérelhető az értékesítés és a kiszolgálás teljes folyamata. Ha a webáruház mellett bolti, offline értékesítés is folyik a CloudERP új szintre emeli a vállalkozás termelési képességét.

1. Webáruház

A CloudERP tökéletes olyan webáruházak számára akik szeretnék a kiszolgálási folyamatokat digitalizálni, automatizálni. Saját és kiszervezett (3PL) logisztika esetében is ideális megoldás.

2. Fizikai üzlet

Egy rendszerből kezelheti minden fizikai üzletei folyamatait és akár webes értékesítéseit. Modern bolti rendszerrel és felülettel támogatott teljeskörű ERP megoldás kereskedő cégek számára.

3. Értékesítők / Egyéb csatorna

Amennyiben értékesítő kollégákkal dolgozik, telefonon, emailben jönnek a megrendelései, a CloudERP rendszerrel teljeskörűen kezelheti az összes folyamatát egy platformon.

Minden amire a totális automatizációhoz szüksége lehet

Ismerje meg a CloudERP, kifejezetten kereskedő cégeknek szánt automatiált, felhő alapú vállalatirányítási rendszert, amely számtalan olyan funkciót tartalmaz, amely nem csak azonnali munkaerő megtakarítást fog okozni, hanem bevételét is képes termelni.

Munkafolyamat automatizálás

A munkafolyamatok hatékony digitalizálásával lényegesen tudja csökkenteni munkaerőigényét és gyorsabban, precízebb eredményt érhet el rendszerünk segítségével.

Adatfeed és intelligens beszerzés kalkulátor

Jelenítse meg nagyker partnerei készletét és használja az intelligens beszerzés kalkulátort amely biztosítja, hogy zökkenőmentesen és automatizáltan adja le igényeit beszállító partnerei felé.

Árak kalkulálása automatizáltan

A rendszer segítségével automatizálhatja árazási stratégiáját, figyelembe véve az ELÁBÉ-t, profitelvárásait, beszerzési árat, konkurencia árazását, szezonalitást, egyedi ügyfél-megállapodásokat stb.

Részletes funkciólista

  • Széleskörű webáruház integráció (UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, Egyedi stb.)
  • Online NAV biztos kasszarendszer
  • Tűpontos készletkezelés
  • Visszáru folyamatok kezelése
  • Összetett munkafolyamat automatizációs lehetőségek
  • Beszállítói adatfeed / nagyker integráció
  • Árazás automatizálás
  • Intelligens beszerzésgenerálás
  • Beszerzési rendelések leadása
  • Beszerzési rendelések nyomonkövetése
  • Konkurenciafigyelés
  • Korlátlan számú árlista kezelése
  • Nagyker és kisker értékesítés támogatása
  • Számlázás automatizálás
  • Feladatkezelő
  • Több webáruház kiszolgálása
  • Eltérő termékprofilok webáruházanként
  • Pénzügyek kezelése
  • Termékvariációk, csomagtermékek, virtuális termékek kezelése
  • Részletes kimutatások, értesítések
  • Online, webes működés
  • Gyorsan tanulható, felhasználóbarát felületek