ERP rendszer és eszközbeszerzés webshopoknak akár 70%-os támogatással!

⭐ Újdonság: Pest megyei cégeknek is!

A GINOP PLUSZ-1.2.1-21 pályázat, melynek egyik kiemelt célja, hogy támogassa a cégek digitalizációjat. A jó hír, hogy a korábbi pályázatokhoz képest egy lényegesen intenzívebb, akár 70%-os támogatás is elérhető. A pályázat keretén belül nem csak az ERP rendszerét hanem a digitalizációhoz elengedhetetlenül szükséges számítógépeket, vonalkódolvasókat, mobil eszközöket is beszerezheti.

A CloudERP felhőalapú webshop és vállalatirányítási rendszer teljes mértékben megfelel a pályázati követelményeknek és a Modern Vállalkozások Program minősített beszállítója.

Ha érdeklik a részletek, görgessen lejjebb!

Jelentkezzen és kollégánk hamarosan keresni fogja!

Pályázzon a CloudERP webshop és vállalatirányítási rendszerre 70%-os támogatással!

CloudERP bemutatása 3 pontban

1. Mi is a CloudERP?

Amennyiben a pontos részletek érdeklik, nézze át teljes weboldalunkat, mindent megtalál!

A CloudERP egy kifejezetten webáruházaknak készült vállalatirányítási rendszer (bolti, fizikai értékesítés támogatásával), ami lehetővé teszi, hogy hatékonyan, digitálisan és automatizáltan történjen a rendelések kiszolgálása.

Komplett megoldást adunk cégeknek, akik a dinamikusan növekvő e-kereskedelemben (akár offline, bolti értékesítés mellett) szeretnének gyorsan és stabilan növekedni. Működő webshopok esetében pedig új szintre emeljük a hatékonyságot, biztosítjuk a folyamatok átlátható, automatizált működését. Automatizált rendeléskezelés és csomagkiküldés, valós idejű készletinformáció, lokáció alapú raktárkezelés online és offline.

Tekintse meg a bemutató videónkat!

Holnapunkon részletesen tájékozódhat a CloudERP minden funkciójáról. Jelentkezzen és kollégán szívesen megmutatja Önnek is a kifejezetten webshopoknak szánt vállalatirányítási rendszerünket!

2. Milyen funkciókat tud a CloudERP?

A CloudERP több száz funkcióval rendelkezik, ezek közül a legfontosabb területek a következők:

  • Digitális készlet és raktárkezelés (rendszerünkkel megvalósítható a teljes digitális kiszedés, csomagolás, rendelés összekészítési folyamatok)
  • Automatizált rendelésfeldolgozás, tökéletes webáruház szinkron (WooCommerce, UNAS, Shoprenter + további webshop rendszerek)
  • Teljes, felhős működés, mobilra telepíthető rendszer
  • Kiszállítások kezelése saját futárral, automatikus kapcsolódás futárszolgáltatókhoz (GLS, MPL, DPD, Sprinter stb.)
  • Pontos kimutatások, analitikák a bevételekről, eladásokról, pénzügyekről, termékekről, készletről stb.
  • Pénzügyek kezelése (számlák, bevételek, kiadások, pénztárak, bankszámlák stb.)
  • Bolti értékesítést segítő modul
  • Komplex árazást támogató rendszer
  • Egyedileg konfigurálható automatizmusok

3. Hogyan történik a CloudERP bevezetése?

A CloudERP online értékesítésre fókuszáló ügyviteli, vállalatirányítási rendszer rekord idő alatt bevezethető és felépítésének köszönhetően pontosan a cég folyamataira szabható. Ismerje meg, hogyan lehet az Ön cégében is kevesebb mint 60 nap alatt bevezetni egy modern, felhő, webes és mobil alapú vállalatirányítási rendszert, amely kiemelten kezeli a többcsatornás értékesítést online és offline.

1. Konzultáció, állapotfelmérés

A konzultáció során pontosan felmérjük cége jelenlegi működését, azonosítjuk a lassú, akadályozó folyamatokat. A cél egy hatékony, optimalizált működés kialakítása.

2. Egyedi igények felmérése

Amennyiben cége rendelkezik egyedi folyamatokkal, tevékenységekkel, ezek pontos azonosítása ebben a fázisban történik, majd beépítésre kerül a CloudERP Önnek szóló példányába.

3. Bevezetés

Miután a cégen belüli folyamatok optimalizáltak és azonosítottuk az egyedi igényeket, megkezdődhet a rendszer konfigurálása, telepítése, tesztelése végül üzembe helyezése.

4. Oktatás

A technikai üzembe helyezés után a munkatársak oktatása és képzése következik. Vállaljuk, hogy kis csoportokban, hatékonyan betanítjuk munkatársait a CloudERP használatára.

5. Finomhangolás

A sikeres bevezetés után megkezdődik a rendszer aktív, napi használata. A munkatársaktól beérkező visszajelzések alapján a rendszer további finomhangolása lehetséges.

6. Követés

A bevezetés után igény esetén tudjuk biztosítani a hosszú távú együttműködést és támogatást partnereinknek, legyen szó az üzemeltetésről vagy új funkciók, igények megvalósításáról.

Legyen Ön is a 3000 támogatott cég között!

A pályázás során mindenben segítünk!
Vegye fel velünk a kapcsolatot, kollégánk hamarosan keresni fogja!
Érdeklik a pályázat részletei? Olvasson tovább!

Pályázat részletei

1. Ki pályázhat?

Mikro-, kis-, és középvállalkozások:

  • Amelyek rendelkeznek legalább 1 lezárt, teljes üzleti évvel
  • Vidéki vagy Pest megyei telephellyel rendelkezik (Budapest nem!)
  • A megvalósulási helyszínnek a támogatási kérelem benyújtási dátumát legalább 60 nappal megelőzően kell bejegyzésre kerülnie
  • Amelyek éves átlagos statisztikai állományi létszáma a támogatási kérelem benyújtását megelőző legutolsó lezárt, teljes üzleti évben 3 fő volt
  • Amelyek Magyarország területén székhellyel rendelkező kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok, kettős könyvvitelt vezető egyéni vállalkozók és egyéni cégek, vagy az Európai Gazdasági Térség területén székhellyel és Magyarországon fiókteleppel rendelkező kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok fióktelepei.

2. Mire lehet pályázni?

Kötelezően megvalósítandó:

  1. Technológiafejlesztés, beleértve termelési és szolgáltatási, valamint infokommunikációs technológia fejlesztését, a technológiai kapacitások bővítését
  2. ERP, vállalatirányítási rendszer beszerzése
  3. Szoftverek beszerzése
  4. Eszközök beszerzése

További, választható (önállóan nem támogatható) tevékenységek:

  1. A vállalkozói tevékenység végzésével összefüggő infrastrukturális és ingatlan beruházás (a projekt elszámolható összköltségének legfeljebb 70%-át érheti el).
  2. Tanácsadási szolgáltatások igénybevétele (legfeljebb 50 millió Ft értékben, a képzéssel együtt legfeljebb a projekt elszámolható összköltségének 20%-át érheti el).
  3. Képzési szolgáltatások igénybevétele (legfeljebb 20 millió Ft értékben, a tanácsadással együtt legfeljebb a projekt elszámolható összköltségének 20%-át érheti el).
  4. Üzleti felhőszolgáltatás igénybevétele (legfeljebb 10 millió Ft értékben).
  5. Megújuló energiaforrást hasznosító technológiák alkalmazása (legfeljebb a projekt elszámolható összköltségének 50%-át érhetik el).
  6. Projekt-előkészítés (a projekt összköltségének legfeljebb 5%-át érheti el).

Fontos: Szükséges megvalósítani a kötelezően megvalósítandó tevékenységet, illetve az önállóan nem támogatható tevékenységekből kettőt.

3. Milyen összeget lehet pályázni?

Elnyerhető támogatás összege

Minimum 10.000.000 Ft, maximum 629.300.000 Ft összegű támogatást lehet elnyerni.

Elnyerhető támogatás nagysága, mértéke

  1. Maximum 70%-os támogatás, mely visszatérítendő, de a feltételek teljesülésével 100%-ban vissza nem térítendővé alakul.
  2. Önerő: A támogatást igénylőnek legalább a projekt összköltségének az igényelt támogatási összeggel csökkentett részét kitevő önerővel kell rendelkeznie.
  3. Előleg: A támogatási előleggel kapcsolatos feltételeknek megfelelő támogatott projekteknek a megítélt, visszatérítendő támogatás legfeljebb 100%-ának megfelelő, maximum 629,3 millió Ft összegű előleget biztosít.

4. Hogyan zajlik a pályázás folyamata?

  1. A pályázat során, a terveknek megfelelően akár 3000 céget is támogatnak
  2. A pályázat benyújtása 2021. nyarától lehetséges

Legyen Ön is a 3000 támogatott cég között!

A pályázás során mindenben segítünk!
Vegye fel velünk a kapcsolatot, kollégánk hamarosan keresni fogja!
Menü