Irányítsa kiskereskedelmi vállalkozását soha nem látott hatékonysággal. A CloudERP segítségével egy rendszerből irányíthatja online és offline értékesítési, kiszolgálási folyamatait, a rendszer segít elemezni és megérteni ügyfelei, vásárlói összetételét és viselkedését, így még hatékonyabban építheti fel marketing és sales stratégiáját.
A CloudERP egy innovatív rendszer, mely online kereskedelmi szakértők, vállalkozók és technológiai szakemberek összehangolt munkájának eredménye.
Hogy működik a CloudERP?
A CloudERP egy központi rendszer, ami segít abban, hogy webáruházait, fizikai üzleteit, a teljes rendelési folyamatát és céges feladatait egy kézben tartsa, Irányítsa cégét a felhőből hatékonyan és digitálisan!
Miben segít a CloudERP?
A CloudERP fő és alapvető célja az e-kereskedelem zökkenőmentes kiszolgálása. Segít az értékesítőknek, hogy gyorsan és stablian növekedjenek az online térben automatizált folyamatok és intelligens döntéstámogatás segítségével.
Automatizált folyamatok
Tartsa egy kézben, jól kontroláltan raktárkezelését, több raktár és telephely esetén is. Minden raktárhoz kapcsolódóan elérheti a készletmennyiséget, részletes jelentéseket kérhet le és egyszerűen megoldhatja az árumozgatást a raktárak között.
Közvetlen futárcég kapcsolat
A CloudERP képes kommunikálni a legtöbb magyar futár és szállító céggel (GLS, DPD, MPL stb.), gyors címkenyomtatás támogatása, szállítmányok pontos, valós idejű követése. HIba esetén azonnali tájékoztatás és értesítő.
Teljeskörű rendeléskiszolgálás
A rendelések hatékony kezelése a CloudERP egyik fő funkciója. Pontosan követhető minden megrendelés állapota, kifizetettsége. Kifinomult visszárukezelés, többcsatornás értékesítés és automatikus figyelmeztetések. Átlátható folyamatok, többszörös ellenőrzési pontok a hibák csökkentése érdekében.
Raktár és készletkezelés
Készlet komplex, lokáció alapú kezelése, több raktár kezelése. Valós időben követheti az aktuális készletmennyiséget, egyben vagy telephelyekre bontva. Automatikus figyelmeztetés minimális készletszint elérésekor, beragadt árukészlet érzékelése. Szükség esetén automatikus árurendelés, kényelmes beszállító megrendelés készítés.
Többcsatornás kiszolgálás
A CloudERP képes a többcsatornás értékesítés kezelésére. Több webshop, online értékesítési csatora kezelése és összehangolása, emellett offline, bolti értékesítés támogatása. Egy kézben tarthatja, irányíthatja és egy kézben tarthatja összes értékesítési csatornáját!
Modern, felhasználóbarát felület
A CloudERP felülete jól átlátható, egyszerűen és könnyen megérhető minden munkatársa számára. A rendszer számítógépen, tableten, mobil eszközökön is egyaránt használható. Több felhasználó és jogosultság kezelés biztosítja, hogy mindenki csak a neki megfelelő információt látja.
Részletes funkciólista
- Szinte minden webshop motor támogatása (WooCommerce, Magento, Shopify, Unas, ShopRenter, BigCommerce, egyedi fejlesztésű)
- Több értékesítési csatorna kezelése (Több webshop, social media felületek, hirdetések stb.)
- Megrendelések kétirányú szinkronizációja (ügyfél is értesül az ERP-ben történt változásokról, frissítésekről)
- Termékek szinkronizációja (leírás, képek, paraméterek, tulajdonságok, árak stb.)
- Upsell, crossell termékek meghatározása
- Automatizált folyamatok
- Kifinomult raktár és készletkezelés
- Webshop készlet szinkronizáció
- Gördülékeny visszáru kezelés
- Beszerzések és beszállítók kezelése
- Offline, bolti értékesítési lehetőség
- Összetett árazási beállítások, egyedi árlisták, kuponok, akciók kezelése
- Folyamatok valós idejű követése
- Kiszállítások, árumozgások kezelése
- Hibák, eltérések automatikus figyelése
- Fizetési módok kezelése (Bankkártya, készpénz, utalás, utalvány, utánvétel stb.)
- Részletes kimutatások, értesítések
- Mobilos és tabletes működés
- Digitális raktárkezelés