Kezelje folyamatait teljeskörűen a CloudERP segítségével. Szolgálja ki ügyfeleit maximális minőségben és gördülékenyen online és offline vásárlás esetén is. Támogatjuk cége összes értékesítési csatornáján keresztül befolyó megrendelések átlátható feldolgozását, folyamatai optimalizált és automatizált kezelését. A kevesebb mint 60 nap alatt bevezethető rendszer segítségével időt, költséget spórolhat meg, amit üzlete növekedésére és ügyfelei kiszolgálására fordíthat.
A CloudERP kereskedelmi szakértők, vállalkozók és technológiai szakemberek összehangolt munkájának eredménye. Büszkék vagyunk, hogy megismertethetjük Önnel is a vállalatirányítási rendszerek új generációját.
Hogy működik a CloudERP?
A CloudERP egy központi rendszer, ami segít abban, hogy webáruházait, fizikai üzleteit, a teljes rendelési folyamatát és céges feladatait egy kézben tartsa, Irányítsa cégét a felhőből hatékonyan és digitálisan!
Miben segít a CloudERP?
A CloudERP fő és alapvető célja az e-kereskedelem zökkenőmentes kiszolgálása. Segít az értékesítőknek, hogy gyorsan és stablian növekedjenek az online térben automatizált folyamatok és intelligens döntéstámogatás segítségével.
Egységesítse megrendelései kezeléseit
Tartsa egy kézben, jól kontrolláltan megrendeléseit, több webshop, online és offline értékesítés esetén is. Automatikus szinkronizáció a legnagyobb webshop rendszerekkel (akár egyedivel is). Átlátható webes és mobilos kezelőfelület, részletes és pontos állapotkövetés.
Pontos és valós idejű kimutatások
A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba. A részletes kimutatások segítségével gyorsan reagálhat a piac változásaira, felismerheti a hibákat/lehetőségeket és megalapozott, releváns döntéseket hozhat.
Hatékony, kifinomult raktár és készletkezelés
Valós idejű készletkimutatások, több raktár támogatása, komplex lokációkezelés, automatizált raktárműveletek, intelligens beszerzési kalkulátor és sok más funkció biztosítja a hatékony raktár és készletkezelést. Optimalizálja költségeit és a raktározásra fordított időt a CloudERP segítségével.
Flexibilis kiszállítás
A gyors és rugalmas szállítás és ellátás elengedhetetlen értékesítő partnerei felé. Támogatjuk a saját kiszállítók, fuvarok kezelését, amennyiben harmadik fél végzi a kiszállítást (gls, dhl, stb, az ő rendszerükkel is megvalósul a kiszállítási folyamatok és állapotok pontos követése és automatikus szinkronizációja.
Többcsatornás kiszolgálás
Beérkezett áru bevételezése során, árumozgatás alkalmával, rendelések összeállításakor ki és bevételezni kell termékeket a raktárból. A rendszer képes automatikus, vizualizált ajánlásokat tenni, hogy honnan kell a kiszedést/bevételezést elvégezni. Hiba esetén riasztás küldése.
Modern, felhasználóbarát felület
A CloudERP felülete jól átlátható, egyszerűen és könnyen megérhető minden munkatársa számára. A rendszer számítógépen, tableten, mobil eszközökön is egyaránt használható. Több felhasználó és jogosultság kezelés biztosítja, hogy mindenki csak a neki megfelelő információt látja.
Részletes funkciólista
- Automatizált ki és bevételezés
- Termékazonosítók kezelése
- Leltározás támogatása
- Készletkorrekció
- Összetett lokációkezelés
- Töltő helyek kezelése
- Alapanyagraktár, gyártás támogatása
- Minimum, maximum készlet
- Raktárközi mozgások
- Vonalkódkezelés
- Korlátlan számú raktár támogatása
- Automatikus webshop szinkronizáció
- Lejárati idő kezelése
- Forgási sebesség figylése
- Folyamatok valós idejű követése
- Kiszállítások, árumozgások kezelése
- Hibák, eltérések automatikus figyelése
- Több webshop kiszolgálása
- Részletes kimutatások, értesítések
- Árlisták kezelése
- Digitális, mobil raktárkezelés