Újdonság!

EPR díj kezelése automatizáltan

A megoldás, kifejezetten kereskedőknek!

A CloudERP vállalatirányítási rendszer, egy újgenerációs megoldás kifejezetten kereskedő cégek számára. A felhős rendszer képes számtalan munkafolyamatot automatizálni és hatékonyabbá tenni, köztük kiemelten az EPR díj kezelését is! A CloudERP kiemelten támogatja az EPR díjak hatékony és automatizált kezelését.

A rendszer, amely automatizálja az EPR díjak kezelését!

A CloudERP vállalatirányítási rendszer modern, innovatív lehetőséget biztosít arra, hogy a kereskedő cégek (webáruházak, üzletek stb.) hatékonyan és automatizáltan kezeljék az EPR bevezetésével járó kötelezettségeket.

Számlázás automatizált kalkulációkkal

Automatizmus segítségével a számlára rugalmasan összeállítható a záradékszöveg, amelyen akár tételesen felsorolhatóak a termékdíjak, súllyal és árral együtt. Továbbá megadható a fix záradékszöveg: „A kiterjesztett gyártói felelősségi díj megfizetése az eladót terheli.”

Automatizált jelentések

Az adatszolgáltatást fokozottan megkönnyíti, hogy a program Ön helyett számol és minden hónap végén pontosan megmutatja, hogy milyen fizetési kötelezettsége keletkezett. A jelentésben szerepel a körforgásos termékek megnevezése, mennyisége, eredete, azonosító kódszáma (KF kód).

Gyors és kényelmes import/export

A termékeihez kapcsolódó adatokat gyorsan és kényelmesen importálhatja és exportálhatja. A tömeges adatfeltöltés segítségével pillanatok alatt felparaméterezheti a rendszert és készen is áll a folyamat az automatizálásra!

Beszerzéstől az eladásig

A CloudERP segítségével minden jogszabályi kötelezettségnek meg tud felelni, a termékeket a beszerzéstől kezdve egészen az értékesítésig nyomon tudja követni egy kényelmes és átlátható felületen!

Termékdíjak kezelése termékegyedenként

A CloudERP vállalatirányítási rendszerben a KT díjak / EPR díjak követése egészen termékegyed szinten megvalósíthatóak. Azaz, ha Önnek gyártási számos termékei vannak, maximális precizitással kezelheti a termékdíjakat / EPR díjakat.

Felhős, webes rendszer

A program teljesen mértékben felhős rendszer amely igény szerint bárhonnan, bármilyen eszközről elérhető és használható. A webes működésnek köszönhetően Önnek csak egy böngészőre lesz szüksége és használhatja is a rendszert telepítés nélkül.

Szeretné az EPR díj adminisztrációt automatizáltan kezelni?

A CloudERP vállalatirányítási rendszer kifejezetten kereskedőknek szánt automatizált megoldásokat tartalmaz. A beépített automatizmusok és EPR modul segítségével jelentősen csökkentheti adminisztrációs terheit.

Kezelje egy rendszerből összes értékesítési csatornáját

A CloudERP egy újgenerációs vállalatirányítási rendszer kis és nagykereskedelmi vállalkozások irányítására és automatizálására. A CloudERP segítségével egy központi, modern rendszerből vezérelhető az értékesítés és a kiszolgálás teljes folyamata. Ha a webáruház mellett bolti, offline értékesítés is folyik a CloudERP új szintre emeli a vállalkozás termelési képességét.

1. Webáruház

A CloudERP tökéletes olyan webáruházak számára akik szeretnék a kiszolgálási folyamatokat digitalizálni, automatizálni. Saját és kiszervezett (3PL) logisztika esetében is ideális megoldás.

2. Fizikai üzlet

Egy rendszerből kezelheti minden fizikai üzletei folyamatait és akár webes értékesítéseit. Modern bolti rendszerrel és felülettel támogatott teljeskörű ERP megoldás kereskedő cégek számára.

3. Értékesítők / Egyéb csatorna

Amennyiben értékesítő kollégákkal dolgozik, telefonon, emailben jönnek a megrendelései, a CloudERP rendszerrel teljeskörűen kezelheti az összes folyamatát egy platformon.

Minden amire a totális automatizációhoz szüksége lehet

Ismerje meg a CloudERP rendszert, amely kifejezetten kereskedő cégek számára készült vállalatirányítási rendszer. Akár saját logisztikával, akár fulfillment logisztikával rendelkezik, kiemelten tudjuk támogatni folyamatai automatizálását.

Munkafolyamat automatizálás

A munkafolyamatok hatékony digitalizálásával lényegesen tudja csökkenteni munkaerőigényét és gyorsabban, precízebb eredményt érhet el rendszerünk segítségével.

Adatfeed és intelligens beszerzés kalkulátor

Jelenítse meg nagyker partnerei készletét és használja az intelligens beszerzés kalkulátort amely biztosítja, hogy zökkenőmentesen és automatizáltan adja le igényeit beszállító partnerei felé.

Árak kalkulálása automatizáltan

A rendszer segítségével automatizálhatja árazási stratégiáját, figyelembe véve az ELÁBÉ-t, profitelvárásait, beszerzési árat, konkurencia árazását, szezonalitást, egyedi ügyfél-megállapodásokat stb.

Gyakran ismételt kérdések

Kinek van szüksége az ERP díj nyilvántartásra?

A kiterjesztett gyártói felelősség vonatkozik:

  • Bizonyos termék gyártóira ( csomagolások, az egyes egyszer használatos műanyag termékek, az elektromos és elektronikus berendezések, az elemek és akkumulátorok, a gépjárművek és alkatrészeik, a gumiabroncsok, a reklámhordozó- és irodai papírok, a sütőolajok és -zsírok, a textiltermékek, illetve a fából készült bútorok)
  • Ezen termékeket Magyarországon először forgalomba hozókra

Milyen termékekre vonatkozik az EPR rendelet?

A rendelet a csomagolásokat, egyes egyszer használatos műanyagtermékeket, elektromos és elektronikus berendezéseket, elemeket és akkumulátorokat, gépjárműveket, gumiabroncsokat, irodai és reklámhordozó papírokat, sütőolajat és -zsírt, bizonyos textiltermékeket és a fabútorokat érinti.

Miben segít nekem a CloudERP?

A CloudERP célja, hogy tehermentesítse a vállalkozásod a kötelező adatszolgáltatások automatizálásával, hogy bevételed maximalizálására tudj koncentrálni, ahelyett hogy kötelező adatszolgáltatásokkal töltenél órákat. Emiatt mind a termékdíjak importálása, mind pedig a termékdíjak exportálása pár kattintással végrehajtható, sőt a számlán való kötelező záradékszövegek megjelenítése is automatikusan megtörténik. Az export fájlból könnyen kinyerhető minden adat, ami az adatszolgáltatáshoz szükséges, hogy a fennmaradó időben céged növekedésére tudj fókuszálni! 

Mennyibe kerül a CloudERP?

A CloudERP egy komplex, kereskedőknek szánt vállalatirányítási rendszer, így ahhoz, hogy a lehető legjobb konstrukciót tudjuk Önnek biztosítani, kérje tanácsadó kollégáink támogatását. A rendszer előfizetéses konstrukcióban érhető el, amely tartalmazza a szerver díját, a folyamatos rendszerfrissítést és az ügyféltámogatást is.

Hogyan történik a CloudERP bevezetése?

A bevezetés során tanácsadó kollégáink mindenben, maximálisan a segítségére lesznek, hogy a lehető legjobban megértsék üzleti folyamatait és biztosan jelentős hozzáadott értéket tudjunk elérni a CloudERP segítségével. Kérjen ingyenes konzultációt vagy próbálja ki a rendszert egy gyors regisztráció után.

Mennyi idő a CloudERP-t bevezetni?

A CloudERP bevezetése a cége folyamatainak komplexitásától függ. Amennyiben van kellő kapacitás és elszántság a cégben és teljes fókuszt tud kapni a projekt, úgy 30-90 nap alatt a teljes átállás kivitelezhető. Kollégáink természetesen pontos becslést tudnak adni Önnek.

Részletes funkciólista

  • Széleskörű webáruház integráció (UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, Egyedi stb.)
  • Online NAV biztos kasszarendszer
  • Tűpontos készletkezelés
  • Visszáru folyamatok kezelése
  • Összetett munkafolyamat automatizációs lehetőségek
  • Beszállítói adatfeed / nagyker integráció
  • Árazás automatizálás
  • Intelligens beszerzésgenerálás
  • Beszerzési rendelések leadása
  • Beszerzési rendelések nyomonkövetése
  • Konkurenciafigyelés
  • Korlátlan számú árlista kezelése
  • Nagyker és kisker értékesítés támogatása
  • Számlázás automatizálás
  • Feladatkezelő
  • Több webáruház kiszolgálása
  • Eltérő termékprofilok webáruházanként
  • Pénzügyek kezelése
  • Termékvariációk, csomagtermékek, virtuális termékek kezelése
  • Részletes kimutatások, értesítések
  • Online, webes működés
  • Gyorsan tanulható, felhasználóbarát felületek