Újdonság!
EPR díj kezelése automatizáltan
A megoldás, kifejezetten kereskedőknek!
A CloudERP vállalatirányítási rendszer, egy újgenerációs megoldás kifejezetten kereskedő cégek számára. A felhős rendszer képes számtalan munkafolyamatot automatizálni és hatékonyabbá tenni, köztük kiemelten az EPR díj kezelését is! A CloudERP kiemelten támogatja az EPR díjak hatékony és automatizált kezelését.
A rendszer, amely automatizálja az EPR díjak kezelését!
A CloudERP vállalatirányítási rendszer modern, innovatív lehetőséget biztosít arra, hogy a kereskedő cégek (webáruházak, üzletek stb.) hatékonyan és automatizáltan kezeljék az EPR bevezetésével járó kötelezettségeket.
Szeretné az EPR díj adminisztrációt automatizáltan kezelni?
A CloudERP vállalatirányítási rendszer kifejezetten kereskedőknek szánt automatizált megoldásokat tartalmaz. A beépített automatizmusok és EPR modul segítségével jelentősen csökkentheti adminisztrációs terheit.
Kezelje egy rendszerből összes értékesítési csatornáját
A CloudERP egy újgenerációs vállalatirányítási rendszer kis és nagykereskedelmi vállalkozások irányítására és automatizálására. A CloudERP segítségével egy központi, modern rendszerből vezérelhető az értékesítés és a kiszolgálás teljes folyamata. Ha a webáruház mellett bolti, offline értékesítés is folyik a CloudERP új szintre emeli a vállalkozás termelési képességét.
Minden amire a totális automatizációhoz szüksége lehet
Ismerje meg a CloudERP rendszert, amely kifejezetten kereskedő cégek számára készült vállalatirányítási rendszer. Akár saját logisztikával, akár fulfillment logisztikával rendelkezik, kiemelten tudjuk támogatni folyamatai automatizálását.
Gyakran ismételt kérdések
Kinek van szüksége az ERP díj nyilvántartásra?
A kiterjesztett gyártói felelősség vonatkozik:
- Bizonyos termék gyártóira ( csomagolások, az egyes egyszer használatos műanyag termékek, az elektromos és elektronikus berendezések, az elemek és akkumulátorok, a gépjárművek és alkatrészeik, a gumiabroncsok, a reklámhordozó- és irodai papírok, a sütőolajok és -zsírok, a textiltermékek, illetve a fából készült bútorok)
- Ezen termékeket Magyarországon először forgalomba hozókra
Milyen termékekre vonatkozik az EPR rendelet?
A rendelet a csomagolásokat, egyes egyszer használatos műanyagtermékeket, elektromos és elektronikus berendezéseket, elemeket és akkumulátorokat, gépjárműveket, gumiabroncsokat, irodai és reklámhordozó papírokat, sütőolajat és -zsírt, bizonyos textiltermékeket és a fabútorokat érinti.
Miben segít nekem a CloudERP?
A CloudERP célja, hogy tehermentesítse a vállalkozásod a kötelező adatszolgáltatások automatizálásával, hogy bevételed maximalizálására tudj koncentrálni, ahelyett hogy kötelező adatszolgáltatásokkal töltenél órákat. Emiatt mind a termékdíjak importálása, mind pedig a termékdíjak exportálása pár kattintással végrehajtható, sőt a számlán való kötelező záradékszövegek megjelenítése is automatikusan megtörténik. Az export fájlból könnyen kinyerhető minden adat, ami az adatszolgáltatáshoz szükséges, hogy a fennmaradó időben céged növekedésére tudj fókuszálni!
Mennyibe kerül a CloudERP?
A CloudERP egy komplex, kereskedőknek szánt vállalatirányítási rendszer, így ahhoz, hogy a lehető legjobb konstrukciót tudjuk Önnek biztosítani, kérje tanácsadó kollégáink támogatását. A rendszer előfizetéses konstrukcióban érhető el, amely tartalmazza a szerver díját, a folyamatos rendszerfrissítést és az ügyféltámogatást is.
Hogyan történik a CloudERP bevezetése?
A bevezetés során tanácsadó kollégáink mindenben, maximálisan a segítségére lesznek, hogy a lehető legjobban megértsék üzleti folyamatait és biztosan jelentős hozzáadott értéket tudjunk elérni a CloudERP segítségével. Kérjen ingyenes konzultációt vagy próbálja ki a rendszert egy gyors regisztráció után.
Mennyi idő a CloudERP-t bevezetni?
A CloudERP bevezetése a cége folyamatainak komplexitásától függ. Amennyiben van kellő kapacitás és elszántság a cégben és teljes fókuszt tud kapni a projekt, úgy 30-90 nap alatt a teljes átállás kivitelezhető. Kollégáink természetesen pontos becslést tudnak adni Önnek.
Részletes funkciólista
- Széleskörű webáruház integráció (UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, Egyedi stb.)
- Online NAV biztos kasszarendszer
- Tűpontos készletkezelés
- Visszáru folyamatok kezelése
- Összetett munkafolyamat automatizációs lehetőségek
- Beszállítói adatfeed / nagyker integráció
- Árazás automatizálás
- Intelligens beszerzésgenerálás
- Beszerzési rendelések leadása
- Beszerzési rendelések nyomonkövetése
- Konkurenciafigyelés
- Korlátlan számú árlista kezelése
- Nagyker és kisker értékesítés támogatása
- Számlázás automatizálás
- Feladatkezelő
- Több webáruház kiszolgálása
- Eltérő termékprofilok webáruházanként
- Pénzügyek kezelése
- Termékvariációk, csomagtermékek, virtuális termékek kezelése
- Részletes kimutatások, értesítések
- Online, webes működés
- Gyorsan tanulható, felhasználóbarát felületek