Segíthetsz kiépíteni egy AI alapú bevezetési folyamatot is! *

Segíthetsz kiépíteni egy AI alapú bevezetési folyamatot is! *

ERP bevezető / ERP tanácsadó állás

  • A CloudERP egy kifejezetten kis-és nagykereskedőknek szánt innovatív, újgenerációs vállalatirányítási rendszer, fókuszban az e-kereskedelemmel.
  • Célunk, hogy a már több, mint 100 kiemelkedő partnerünk sok millió megrendelést tudjon minél hatékonyabban és automatizáltan kiszolgálni a rendszer segítségével.
  • A feladatod a CloudERP rendszerrel kapcsolatos tanácsadás és új ügyfelek bevezetési projektjeinek támogatása és koordinálása.

*Nyugi, ettől még az állásod megmarad. 😀

Ha értesz az (e-) kereskedelemhez, az ERP rendszerekhez és motivált vagy, akkor Téged keresünk!

Mivel foglalkozunk?

Ügyfeleink a hazai piac legkiemelkedőbb kereskedő és e-kereskedő KKV cégei. Már több, mint 100 ügyfelünket támogatjuk abban, hogy kiemelten hatékonyan, digitalizáltan és automatizáltan tudjanak működni.

A webes és online értékesítés manapság a kereskedelem legmeghatározóbb alapköve lett. Az ehhez kapcsolódó folyamatok hatékony és gyors kiszolgálása kritikus minden vállalkozás életében. A legtöbb cég még excelekben, elavult, régi programokban végzi a munkáját.

Mi azon dolgozunk, hogy ezen változtassunk és innováljuk a hazai cégeket! Egy olyan technológiailag és üzletileg is modern rendszert fejlesztünk ami a hazai piacon is a nemzetközi trendeknek megfelelő minőségű kiszolgálást és folyamatirányítást tesz lehetővé. Olyan hatékony és automatizált logisztikai megoldást kínálunk cégeknek amivel sok tíz/százezer megrendelést tudnak kiemelt hatékonysággal kiszolgálni.

Feladatok

  • Ügyfeleink vállalatirányítási rendszer (ERP) bevezetési folyamatának koordinálása
  • Rendszerkövetelmények felmérése, egyeztetése az érintett üzleti területekkel
  • Ügyféligények felmérése, a megfelelő funkciók, megoldások bemutatása
  • Üzleti folyamatok feltérképezése és optimalizálása a bevezetés során
  • Testreszabási feladatok, paraméterezés, integrációk tervezése és tesztelése
  • Ügyféltámogatás és szakmai konzultáció a bevezetés teljes folyamata alatt
  • Együttműködés a belső fejlesztői csapattal, projektvezetővel
  • Raktárlogisztikai folyamat kialakítása
  • Bónusz feladat: Segítség és hozzájárulás egy AI alapú bevezetési folymat megalkotásában és kivitelezésében

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági, informatikai vagy műszaki területen)
  • ERP projektek bevezetésében, operatív területen szerzett magabiztos tapasztalat, kiemelten a (kereskedelemmel, e-kereskedelemmel foglalkozó) KKV cégek felé
  • Excel alapos ismerete (fügvények, képletezés, pivot tábla, importálás-exportálás)
  • Magabiztos folyamat- és rendszerismeret
  • Kiváló problémamegoldó és elemző készség
  • Türelmes, konstruktív hozzáállás, kiemelt teherbírás
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, jó kommunikációs képesség (szóban és írásban)
  • Önálló és proaktív munkavégzés, rugalmasság
  • Angol nyelv középfokú ismerete (szóban és írásban)
  • Jogosítvány vagy nyitottság utazásra személyes bevezetési tanácsadás esetén (gyakori)

Kiemelt előnyök

  • Rendelkezel kiemelten erős kereskedelmi háttérrel, ismered a kis és nagykereskedelmi folyamatokat és dolgoztál is benne
  • Legalább egy webáruházmotor ismerete (pl.: UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, Shopify)
  • Van tapasztalatod kifejezetten ERP rendszer bevezetésében a KKV piacon
  • Informatikai ismeretek pl.: Excel vagy adatbáziskezelő alapszintű ismerete
  • AI promtolás, AI megoldások használata gyakorlatban (pl.: OpenAI, Anthropic, Google Gemini, LIMA)

Amit kínálunk

  • Innovatív gondolkodás és projekt jó ügyfelekkel
  • Versenyképes bér + bónusz minden sikeres projekt után
  • Rugalmas munkavégzés (irodai munkavégzés, akár otthoni környezetben)
  • Fiatalos, támogató csapat
  • Munkaeszközök biztosítása

Jelentkezés

  • A jelentkezéseket és önéletrajzokat emailben várjuk: hr@clouderp.hu címre
  • Vagy a „Jelentkezem az állásra” gomb után megjelenő űrlapon beküldve