#Digitális #Automatizált #Újgenerációs
Pénzügy és számlázás – Teljes kontrol és tervezhetőség
Kontrollálja pénzügyeit a CloudERP rendszerben hatékonyan, számlák készítése, üzleti költségterv összeállítása, keletkezett költségek kezelése, banki kivonatok automatikus feldolgozása. Figyelje és ellenőrizze pénzmozgásait, a házipénztárat és kintlevőségeit.
Ha Ön is digitalizálná beszerzési folyamatait, jelentkezzen ingyenes konzultációra vagy próbálja ki most a rendszert élesben és tesztelje gyakorlatban!
Pénzügyi modul funkciói
A CloudERP pénzügyi modulja minden szükséges funkciót biztosít a pénzügyei hatékony és átlátható kezeléséhez. Automatikus banki kapcsolat, kintlevőség követés, házipénztár támogatás és jelentések készítése.
Szeretné pénzügyeit kézben tartani?
A CloudERP segítségével egy kézben tarthatja bevételei és kiadásai kezelését. Elérheti cége legfontosabb pénzügyi mutatóit, egyben kezelheti számláit, szállítóleveleit, banki kifizetéseit. Automatikusan elszámoljuk beérkező utánvételeit, számlakifizetéseit peddig rendelésekhez párosítjuk. A CloudERP segítségével minden hónapban több napnyi munkát tudunk megspórolni Önnek.
Részletes funkciólista
- Pénzmozgások pontos követése
- Devizák kezelése
- Automatikus banki kapcsolat
- Házipénztár
- Pénztárbizonylat készítés
- Részteljesítés nyomonkövetése
- Vevői és szállítói számlák
- Költségek, kifizetések követése
- Kintlevőség értéke
- Beszállítói bónuszok kezelése
- Pénzügyi tervező modul
- Terv-tény kimutatások
- Forgalmi jelentések
- Fizetési felszólítás küldése
- Automatizált számlakészítés (e-számla/hagyományos)
- Részletes statisztikák és elemzés
- Könyvelési program kapcsolat
- Cash-flow követés és tervezés
- Hiány, hibák, kifizetési eltérések azonnali jelzése
- Jövőbeli, várható eredmények jelzése
- Mobilos és tabletes működés