CloudERP + iLogistic = Totális automatizálás
A fulfullment szolgáltatók bizonyos cégek számára kiváló megoldást jelentenek a logisztikai feladataik lebonyilítására. Ettől függetlenül a cégben sok egyéb más teendő marad ami automatizálható. Többek között ilyen a termékek kezelése, beszerzése, számlázás, pénzügyi folyamatok, ügyfelekkel történő kapcsolattartás, kimutatások stb. A CloudERP a fulfillment logisztikával dolgozó cégek számára hozza el a következő szintet: A totális automatizáció lehetőségét.
Ha webáruháza mellett bolti, offline értékesítést is végez, a CloudERP biztosítja a folyamatok tökéletes összhangját egy rendszeren belül.
Vállalatirányítási rendszer
kifejezetten iLogistic ügyfelek számára
A CloudERP tökéletesen alkalmas arra, hogy az iLogistic rendszerrel integrálva soha nem látott módon automatizálja kereskedő cégét. A központi rendszer segít abban, hogy webáruházait, fizikai üzleteit összehangolja és céges operatív feladatait egy kézben tartsa munkafolyamatai hatékonyan automatizálása mellett.
Minden amire a totális automatizációhoz szüksége lehet
Ismerje meg a CloudERP, kifejezetten fulfillment logisztikával működő cégeknek szánt csomagját, amely számtalan olyan funkciót tartalmaz, amely nem csak azonnali munkaerő megtakarítást fog okozni, hanem bevételét is képes termelni.
Fejlett készletkezelési folyamatok
Tartsa egy kézben, jól kontrolláltan megrendeléseit, több webshop, online és offline értékesítés esetén is.
Pontos és valós idejű kimutatások
A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba.
Komplex munkatárs-kezelés
A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba.
Modern rendszer modern kereskedőknek
Ismerje meg a modern, online kasszarendszert amellyel egy kézből irányíthatja üzleteit, ismerje meg a modern, online kasszarendszert amellyel egy kézből irányíthatja üzleteit,
Fejlett készletkezelési folyamatok
Tartsa egy kézben, jól kontrolláltan megrendeléseit, több webshop, online és offline értékesítés esetén is.
Pontos és valós idejű kimutatások
A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba.
Komplex munkatárs-kezelés
A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba.
Kinek ajánlott a CloudERP vállalatirányítási rendszer?
A CloudERP fő és alapvető célja az e-kereskedelem, UNAS-os webáruházához kapcsolódó operatív folyamatok zökkenőmentes kiszolgálása. Segít az értékesítőknek, hogy gyorsan és stablian növekedjenek az online térben automatizált folyamatok és intelligens döntéstámogatás segítségével.
Automatizált folyamatok
Tartsa egy kézben, jól kontroláltan raktárkezelését, több raktár és telephely esetén is. Minden raktárhoz kapcsolódóan elérheti a készletmennyiséget, részletes jelentéseket kérhet le és egyszerűen megoldhatja az árumozgatást a raktárak között.
Közvetlen futárcég kapcsolat
A CloudERP képes kommunikálni a legtöbb magyar futár és szállító céggel (GLS, DPD, MPL stb.), gyors címkenyomtatás támogatása, szállítmányok pontos, valós idejű követése. HIba esetén azonnali tájékoztatás és értesítő.
Teljeskörű rendeléskiszolgálás
A rendelések hatékony kezelése a CloudERP egyik fő funkciója. Pontosan követhető minden megrendelés állapota, kifizetettsége. Kifinomult visszárukezelés, többcsatornás értékesítés és automatikus figyelmeztetések. Átlátható folyamatok, többszörös ellenőrzési pontok a hibák csökkentése érdekében.
Raktár és készletkezelés
Készlet komplex, lokáció alapú kezelése, több raktár kezelése. Valós időben követheti az aktuális készletmennyiséget, egyben vagy telephelyekre bontva. Automatikus figyelmeztetés minimális készletszint elérésekor, beragadt árukészlet érzékelése. Szükség esetén automatikus árurendelés, kényelmes beszállító megrendelés készítés.
Gyakran ismételt kérdések
Ki van szervezve a logisztikám, miert van szükségem egy ilyen rendszerre?
Egy kereskedő cég életében a logisztika, raktározás egy nagyon fontos feladat, ám mint tudjuk közel sem minden. A CloudERP és az iLogistic egy egymást tökéletesen kiegészítő megoldás. Ha automatizálta a logisztikáját, itt az idő, hogy cége többi folyamatát is robotizálja. Erre alkalmas a CloudERP. Vegye fel velünk a kapcsolatot és megmutatjuk Önnek is a rendszerünkben rejlő lehetőségeket.
Mennyi idő bevezetni a CloudERP-t?
A CloudERP bevezetése a cége folyamatainak komplexitásától függ. Amennyiben van kellő kapacitás és elszántság a cégben és teljes fókuszt tud kapni a projekt, úgy 30-90 nap alatt a teljes átállás kivitelezhető. Kollégáink természetesen pontos becslést tudnak adni Önnek.
Ha van webáruházam, képest azt is integráltan kezelni?
Igen, a CloudERP egyik fő erőssége, hogy képes különbőző értékesítési csatornákat integráltan kezelni és szinkronban tartani. Így ha Ön webáruházban és üzletben is értékesít, a CloudERP segítségével egy központi rendszerből vezérelheti cége teljesen működését.
NAV-os kasszához képes csatlakozni?
Igen! A CloudERP POS képes NAV biztos kasszarendszerhez csatlakozni, így nem kell kézzel „átgépenie” a végösszeget, hanem a rendszer automatikusan, tételesen átküldi a kasszára a kosarat, sőt, bankkártyás fizetés esetén még a terminálon is megjelenik a fizetendő összeg.
Részletes funkciólista
- Szinte minden webshop motor támogatása (WooCommerce, Magento, Shopify, Unas, ShopRenter, egyedi fejlesztésű)
- Több értékesítési csatorna kezelése (Több webshop, fizikia üzletek, marketplacek)
- Megrendelések kétirányú szinkronizációja (ügyfél is értesül az ERP-ben történt változásokról, frissítésekről)
- Termékek szinkronizációja (leírás, képek, paraméterek, tulajdonságok, árak stb.)
- Upsell, crossell termékek meghatározása
- Automatizált folyamatok
- Nagyker/ beszállítói adatfeed – integárció
- Webshop készlet szinkronizáció
- Gördülékeny visszáru kezelés
- Beszerzések és beszállítók kezelése
- Offline, bolti értékesítési lehetőség
- Összetett árazási beállítások, egyedi árlisták, kuponok, akciók kezelése
- Folyamatok valós idejű követése
- Kiszállítások, árumozgások kezelése
- Hibák, eltérések automatikus figyelése
- Fizetési módok kezelése (Bankkártya, készpénz, utalás, utalvány, utánvétel stb.)
- Részletes kimutatások, értesítések
- Mobilos és tabletes működés
- Fulfillment automatizációk