Új szintre emeljük az e-kereskedelmi kiszolgálási folyamatokat!
Egy innovatív, modern (web, mobil, felhő) vállalat és webshop irányítási rendszert fejlesztő cégünkbe keressük legújabb csapattagunkat. A rendszerünk egy újszerű, lényegében egyedülálló koncepció a hazai piacon, külföldön számos cég már webes, mobil és felhős megoldással dolgozik.
Mit kell tudni rólunk és miért lesz fontos a munkád?
A webes és online értékesítés manapság a kereskedelem legmeghatározóbb alapköve lett. Az ehhez kapcsolódó folyamatok hatékony és gyors kiszolgálása kritikus minden vállalkozás életében.
A legtöbb cég még excelekben, elavult, régi programokban végzi a munkáját. Mi azon dolgozunk, hogy ezen változtassunk és innováljuk a hazai cégeket!
Egy olyan technológiailag és üzletileg is modern rendszert fejlesztünk ami a hazai piacon is a nemzetközi trendeknek megfelelő minőségű kiszolgálást és folyamatirányítást tesz lehetővé.
Olyan hatékony és automatizált logisztikai megoldást kínálunk cégeknak amivel sok tíz/százezer megrendelést tudnak kiemelt hatékonysággal kiszolgálni.
- Modern felhős technológia
- Mobilon és tableten is működő rendszer (sőt, kiemelten javasoljuk a tabletes, mobilos használatot)
- Tapasztalt tanácsadói háttér, így csak olyan funkciót fejlesztünk, ami valóban szükséges és piaci igény van rá
- Motivált fejlesztői, értékesítői és tanácsadói csapat, a legjobb megoldást adjuk.
Kit keresünk?
- A legfontosabb számunkra, hogy motivált legyél és mindig állj készen a fejlődésre.
- Olyan supportos kollégát keresünk aki megoldásorientált szemlélettel, türelmesen áll a feladatokhoz, és törekszik a minőségi munkavégzésre.
- Legyen legalább 1-3 év support tapasztalatod.
Feladataid lesznek
A cég saját fejlesztésű szoftvereihez, elsősorban ügyviteli rendszerhez kapcsolódóan
- Technikai támogatás nyújtása telefonon és e-mailben
- Távoli ügyfél-oktatás teljes körű levezénylése
- A rendszer moduljainak teljes körű tesztelése (kiemelten logisztika, pénzügy, rendeléskezelés, beszerzési modulok)
- A felhasználók igényeinek, problémáinak felvétele, megoldása illetve szükség esetén feladat továbbítása a következő támogatási szintre
- Az ügyfélpanaszok objektív kivizsgálása, szakszerű ügyintézése, megválaszolása
- Javaslattétel a jogosnak ítélt panaszok esetén a fejlesztők felé
- A probléma-megoldási folyamat rögzítése, dokumentálása, nyomon követése
Elvárásaink:
- Önálló, problémamegoldó, kompromisszum kész hozzáállás, kreativitás
- Magabiztos számítógépes ismeretek
- Hatékonyság, terhelhetőség
- Ügyviteli rendszerek használatában szerzett gyakorlat
- Ügyfélorientált szemléletmód
Előnyt jelent:
- Adatbázis kezelő rendszerek ismerete
- Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
- Angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- Versenyképes jövedelmezés
- Változatos, izgalmas feladatok
- Nyitott és családias hangulatú légkör
- Szakmai fejlődés
- Hosszú távú munkalehetőség
- Azonnali munkakezdési lehetőség
Jelentkezés e-mailben:
a pozíció és a nettó fizetési igény megjelölésével az info@clouderp.hu címen
Részletes fényképes szakmai önéletrajz
Munkavégzés helye:
Homeoffice vagy Budapest, IX. kerület
A rendszerünkről bővebb információt olvashatsz a honlapunkon!