CloudERP support állás

Dolgozz egy modern, innovatív, felhőalapú vállalatirányítási rendszeren!

Új szintre emeljük az e-kereskedelmi kiszolgálási folyamatokat!

Egy innovatív, modern (web, mobil, felhő) vállalat és webshop irányítási rendszert fejlesztő cégünkbe keressük legújabb csapattagunkat. A rendszerünk egy újszerű, lényegében egyedülálló koncepció a hazai piacon, külföldön számos cég már webes, mobil és felhős megoldással dolgozik.

Mit kell tudni rólunk és miért lesz fontos a munkád?

A webes és online értékesítés manapság a kereskedelem legmeghatározóbb alapköve lett. Az ehhez kapcsolódó folyamatok hatékony és gyors kiszolgálása kritikus minden vállalkozás életében.

A legtöbb cég még excelekben, elavult, régi programokban végzi a munkáját. Mi azon dolgozunk, hogy ezen változtassunk és innováljuk a hazai cégeket!
Egy olyan technológiailag és üzletileg is modern rendszert fejlesztünk ami a hazai piacon is a nemzetközi trendeknek megfelelő minőségű kiszolgálást és folyamatirányítást tesz lehetővé.

Olyan hatékony és automatizált logisztikai megoldást kínálunk cégeknak amivel sok tíz/százezer megrendelést tudnak kiemelt hatékonysággal kiszolgálni.

  • Modern felhős technológia
  • Mobilon és tableten is működő rendszer (sőt, kiemelten javasoljuk a tabletes, mobilos használatot)
  • Tapasztalt tanácsadói háttér, így csak olyan funkciót fejlesztünk, ami valóban szükséges és piaci igény van rá
  • Motivált fejlesztői, értékesítői és tanácsadói csapat, a legjobb megoldást adjuk.

Kit keresünk?

  • A legfontosabb számunkra, hogy motivált legyél és mindig állj készen a fejlődésre.
  • Olyan supportos kollégát keresünk aki megoldásorientált szemlélettel, türelmesen áll a feladatokhoz, és törekszik a minőségi munkavégzésre.
  • Legyen legalább 1-3 év support tapasztalatod.

Feladataid lesznek

A cég saját fejlesztésű szoftvereihez, elsősorban ügyviteli rendszerhez kapcsolódóan

  • Technikai támogatás nyújtása telefonon és e-mailben
  • Távoli ügyfél-oktatás teljes körű levezénylése
  • A rendszer moduljainak teljes körű tesztelése (kiemelten logisztika, pénzügy, rendeléskezelés, beszerzési modulok)
  • A felhasználók igényeinek, problémáinak felvétele, megoldása illetve szükség esetén feladat továbbítása a következő támogatási szintre
  • Az ügyfélpanaszok objektív kivizsgálása, szakszerű ügyintézése, megválaszolása
  • Javaslattétel a jogosnak ítélt panaszok esetén a fejlesztők felé
  • A probléma-megoldási folyamat rögzítése, dokumentálása, nyomon követése

Elvárásaink:

  • Önálló, problémamegoldó, kompromisszum kész hozzáállás, kreativitás
  • Magabiztos számítógépes ismeretek
  • Hatékonyság, terhelhetőség
  • Ügyviteli rendszerek használatában szerzett gyakorlat
  • Ügyfélorientált szemléletmód

Előnyt jelent:

  • Adatbázis kezelő rendszerek ismerete
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelmezés
  • Változatos, izgalmas feladatok
  • Nyitott és családias hangulatú légkör
  • Szakmai fejlődés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Azonnali munkakezdési lehetőség

Jelentkezés e-mailben:

a pozíció és a nettó fizetési igény megjelölésével az info@clouderp.hu címen

Részletes fényképes szakmai önéletrajz

Munkavégzés helye:

Homeoffice vagy Budapest, IX. kerület

A rendszerünkről bővebb információt olvashatsz a honlapunkon!

Menü