Valós idejű állapotkövetés, automatizált működés

Kiszállítások, szállítmányok kezelése

Kiszállítások hatékony menedzselése, automatikus szinkronizáció a legtöbb magyar futár és szállító céggel (GLS, Sprinter, DPD, MPL stb.), saját házon belüli futárok. A rendszer képes kezelni a csomagok szállításának díját, súlyát és gördülékenyen kommunikál a kiszállítást végző céggel. Valós időben jelzi a csomagok kiszállítási állapotát, hibákról értesítést küld. Csomagpontok és utánvételes kiszállítás támogatása.

Ha Ön is digitalizálná beszerzési folyamatait, jelentkezzen ingyenes konzultációra vagy próbálja ki most a rendszert élesben és tesztelje gyakorlatban!

Szállítás kezelő modul funkciói

A CloudERP képes hatékonyan kezelni a megrendelések, termékek, áruk kiszállítását. Integráltan együttműködik népszerű hazai futárszolgáltatókkal de akár saját kiszállítást is indíthat.

Valós idejű állapotkövetés

Kiszállítási folyamat részletes, pontos követése, állapotok valós idejű kijelzése. Összetett szállítási folyamatok, utánvételes kifizetés, automatikus hibajelzés és szinkronizáció futárszolgáltatókkal (vagy saját futáraival). Át nem vett csomagok figyelése, csere és visszáru kezelés.

Szállító partnerek kezelése, automatikus kapcsolódás

Kezelje összehangoltan saját vagy partner futárait. Automatikus szinkronizáció minden nagy futárszolgáltatóval (GLS, DPD, Sprinter, MPL stb.), utánvételes kifizetések, számlák és egyenleg kezelés, tartozás-figyelés. Képes a csomagpontok kezelésére, át nem vett csomagok figyelésére.

Összetett szállítási módok támogatása

A CloudERP képes szinte minden szállítási mód kezelésére, legyen szó utánvételes kifizetésről, hibás vagy selejtes termék visszaszállitásáró, visszáru és cseretermék kezeléséről. A rendszer képes kezelni a raktárak közötti árumozgatást és részleges kiszállítást is.

Szállítólevél, címke generálás

Saját szállítólevél és címke generálás az ERP-n belül. Amennyiben külső szolgáltatóval dolgozik, az ERP rendszeren keresztül akár automatikus kapcsolódás a rendszerükre és képes kiszállítások létrehozására, címke generálásra.

Részteljesítés kezelése

Amennyiben egy adott megrendelést nem tud teljesen kiszolgálni, részletekben is kiszállíthatja. A raktáron lévő árukat kiszállíthatja, a többi, hátramaradt termékek pedig későbbi teljesítésre kerülnek vissza.

Részletes jelentések és kimutatások

Pontosan láthatja egy adott szállítás, megrendelés költségét, súlyát, teljesítési idejét és ezek alapján részletes kimutatásokat érhet el. Összevetheti mennyit fizetett az ügyfél a szállításért és mennyi volt az Ön valós szállítási költsége.

Címkenyomtatás 1 kattintással? Csomag állapotának lekérdezése? Igen, lehetséges!

A CloudERP rendszer segítségével Ön is könnyedén nyomonkövetheti kiküldött csomagjait, egy kattintással tud a rendszerből futárcímkét nyomtatni, sőtt még az utánvét elszámolás is automatikusan történik! Spóroljon időt az automatizált folyamatokkal és lássa át könnyedén kiszállítási folyamatait. Vegye fel velünk a kapcsolatot és megmutatjuk miről van szó!

Részletes funkciólista

  • Futárcégek kezelése
  • Csomagok valós idejű állapotkövetése
  • Szállítólevél generálás
  • Címkegenerálás
  • Automatikus hibakezelés és figyelmeztetés
  • Részteljesítés nyomonkövetése
  • Saját kiszállítás indítása
  • Költségek, kifizetések követése
  • Egy megrendelés több doboz/csomag, több címke
  • Utánvételes szállítási mód
  • Kintlevőség értéke
  • Csomagpontok kezelése
  • Forgalmi jelentések
  • Futárszolgáltató egyenlege
  • Visszáru kezelés, cseretermék küldés, selejtes termékek kezelése
  • Részletes statisztikák és elemzés
  • Csomagok súlyának, árának, méreteinek követése
  • Szállítási árak kalkulálása feltételek alapján
  • Hiány, hibák, kifizetési eltérések azonnali jelzése
  • Nemzetközi kiszállítás
  • Mobilos és tabletes működés