The future-proof way to run your business.

Hyperautomate your
(e)commerce operations
10X cheaper & faster.

The automation-first platform where you can hire our amazing Digital Workers
(bots, AIs, smart functions) in seconds to do what humans can’t.

In 2022 more than 670 businesses started using Digital Workers

Commerce companies like you are
already using Digital Workers

Combine Human and Digital Workforce on our platform to hyperautomate your business today…

HIREHERMES is a platform for B2C, B2B, D2C commerce companies to run their daily operations (Order management, Warehouse management, Finances, Purchase etc.) and hire our smart Digital Workers specifically designed for commerce businesses to empower and even replace human workforce.

What you get?

1. Commerce Operation Platform

A perfect, all-in-one platform to do your day-to-day commerce operations and workflows. It’s perfect for any commerce companies who sell online or in-store.
See features

2. Digital Workers

With 250 ready-to-use automations you can easily automate pricing, order management, PO creation, finances, stock management and many more.
See automations

3. Integrations

You can connect to the apps you already love. More than 700 apps like Shopify, Bigcommerce, WooCommerce, Quickbooks, Xerox etc.
See integrations

Felhős, webes vállalatirányítási rendszer,
a modern kereskedőkre szabva

* No credit card required

Kiemelt funkciók, fókuszban az (e-)kereskedelem

Webes és Mobil működés • Igazi felhős, webes rendszer • Automatizált folyamatok • Adatelemzés és vizualizáció



Megrendelések kezelése

Az értékesítési csatornákon beérkező rendelések összehangolása, pontos nyomonkövetés a raktártól egészen a kézbesítésig.
Bővebben



Beszerzés

Egyszerűsítse beszerzési folyamatait. Automatikus beszerzés készítése (PO), részletes beszállítói egyenleg és analízis, vonalkódolvasó támogatás.
Bővebben



Raktározás

Valós idejű raktározás és összetett lokációkezelés. Automatikus ki- és bevételezés és döntéstámogatás. Vonalkód leolvasó és több raktár kezelése.
Bővebben



Szállítmányozás

Valós idejű csomagkövetés, cimke készítés, hibajelzés szinte minden szállítmányozó céggel. Saját kiszállítás támogatása, szállítólevél generálása.
Bővebben



Pénzügy/Számlázás

Kövesse vállalkozása pénzügyi alakulását, tervezze meg előre céljait és költéseit. NAV biztos számlázás, kompatibiltás külső számlázókkal.
Bővebben


Analitika és Döntéstámogatás

Részletes kimutatások és előrejelzések, összetett adatvizualizált jelentések. Egyedileg készített, cégre szabott automatikus, valós idejű adatelemzés.
Bővebben

Azon dolgozunk, hogy kereskedő cégeket modernizáljunk és tegyünk szuper-hatékonnyá

A CloudERP egy újgenerációs vállalatirányítási rendszer és platform megoldás kis és nagykereskedelmi vállalkozások irányítására és automatizálására. A CloudERP segítségével egy központi, modern vállalatirányítási rendszerből vezérelhető az értékesítés és a kiszolgálás teljes folyamata. Ha a webáruház (WooCommerce, UNAS, Shoprenter stb.) mellett bolti, offline értékesítés is folyik a CloudERP új szintre emeli a vállalkozás termelési képességét.