#DIGITÁLIS #AUTOMATIZÁLT #NEXT-GEN

Digitális szedés és csomagolás

Modern, digitális papírmentes raktár és készletkezelés, automatizált csomagolási folyamatokkal.

Vállalkozásokat segítünk modernizálni

Modern, digitalizált logisztikai folyamatok az Ön raktárában is

A CloudERP POS egy modern, webes, felhő alapon futó értékesítési rendszert biztosít, amivel gyorsan és hatékonyan értékesíthetnek kollégái.

A CloudERP POS kompatibilis hivatalos NAV-os adóügyi nyomtatóval, így igény szerint minden adat átmegy automatikusan az adóügyi nyomtatóra és a bankkrátya terminálra is.

Szedést támogató funkciók

Ismerje meg a modern, online kasszarendszert amellyel egy kézből irányíthatja üzleteit, ismerje meg a modern, online kasszarendszert amellyel egy kézből irányíthatja üzleteit,

Digitális PDA-s működés

Tartsa egy kézben, jól kontrolláltan megrendeléseit, több webshop, online és offline értékesítés esetén is.

Intelligens bejárási útvonal tervezés

A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba.


Digitális szedés és csomagolás

A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba.

Csomagolást támogató funkciók

Ismerje meg a modern, online kasszarendszert amellyel egy kézből irányíthatja üzleteit, ismerje meg a modern, online kasszarendszert amellyel egy kézből irányíthatja üzleteit,

Érintésmentes működés

Tartsa egy kézben, jól kontrolláltan megrendeléseit, több webshop, online és offline értékesítés esetén is.

Automata futárcímke nyomtatás

A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba.


Vonalkódos ellenőrzés

A CloudERP segítségével valós időben betekinthet cége legfontosabb pénzügyi, értékesítési mutatóiba.

Részletes funkciólista

  • Több fizikai bolt kezelése
  • Több kassza kezelése boltonként
  • Bankkártyás fizetési mód
  • Készpénzes fizetési mód
  • Kedvezmény adás termékekre
  • Kosárkedvezmény
  • Devizás értékesítés
  • Áfás számla készítés 1 kattintással
  • Tételes blokknyomtatás
  • NAV kompatibilis adóügyi nyomtató
  • Komplex készletkezelés
  • Kasszanyitás – Kasszazárás
  • Házipénztár
  • Nyugtagenerálás
  • Utalványok, kuponok kezelése
  • Jogosultság szabályozása felhasználónként
  • Visszáru, csere folyamatok
  • Automatizálható folyamatok
  • Adóügyi napok kezelése
  • Modern értékesítési felület
  • Vásárlók kezelése (regisztráció, egyedi árlisták, kedvetmények)
  • Részletes kimutatások, értesítések
  • Mobilos és tabletes működés
  • Digitális raktárkezelés
  • Egyszerű, könnyen átlátható működés
  • Vonalkódos működés
  • Integrált bankkártyás fizetés

Gyakran ismételt kérdések

Hány boltot vagy kasszát képes kezelni a rendszer?

A CloudERP POS korlátlan mennyiségű boltot és kasszát képes kezelni. Egy bolton belül lehetőség van arra, hogy akár több kasszát is használjunk, melyekhez kollégákat is tudunk rendelni.

Mit jelent, hogy felhős, webes működés?

A CloudERP rendszert nem kell telepíteni a számítógépekre, mindössze egy böngészőre van szükség a használathoz. A kényelmes felületet akár bárhonnan elérheti telefonról, számítógépről, tabletről stb.

Ha van webáruházam, képest azt is integráltan kezelni?

Igen, a CloudERP egyik fő erőssége, hogy képes különbőző értékesítési csatornákat integráltan kezelni és szinkronban tartani. Így ha Ön webáruházban és üzletben is értékesít, a CloudERP segítségével egy központi rendszerből vezérelheti cége teljesen működését.

NAV-os kasszához képes csatlakozni?

Igen! A CloudERP POS képes NAV biztos kasszarendszerhez csatlakozni, így nem kell kézzel „átgépenie” a végösszeget, hanem a rendszer automatikusan, tételesen átküldi a kasszára a kosarat, sőt, bankkártyás fizetés esetén még a terminálon is megjelenik a fizetendő összeg.

Interaktív demó – Az első értékesítése