#ERP #Fulfillment #Integrált
CloudERP + ECOLOG =
A kereskedelem jövője
- Új, innovatív szolgáltatáscsomag kereskedő cégeknek: Újgenerációs ERP rendszer + kiszervezett logisztika egy kézben.
- Elsőként biztosítunk a piacon egy olyan komplex kereskedelmi megoldást, amely biztosan garantálja, hogy kereskedő cége nem csak versenyképes marad hanem komoly piaci előnyhöz is jut.
- A CloudERP vállalatirányítási rendszer biztosítja, hogy cége adminisztrációs folyamatai a lehető legjobban digitalizáltak és automatizáltak legyenek. Az ECOLOG több, mint 10 ezer négyzetméteres, 50 fős szakértői csapata garantálja, hogy csomagjai maximális minőségben lesznek kiszolgálva.

A piac egyetlen, ERP és fulfillment logisztikai megoldása egy rendszerben!
Az ECOLOG Magyarország Kft. a hazai piac egyik legkiemelkedőbb és legnagyobb logisztikai szolgáltatója. Több, mint 10 ezer négyzetméteren szolgálják ki partnereiket és végeznek számukra fulfillment szolgáltatást, immár a CloudERP logisztikai moduljára alapozva.
CloudERP
ECOLOG
A szoftveres cégautomatizálás és a kiszervezett logisztika egyesül!

A CloudERP és az ECOLOG fulfillment szolgáltató tökéletes szimbiózisban képes egy olyan innovatív szolgáltatáscsomagot nyújtani a kereskedő cégeknek, amely a hazai piacon egyedülálló. Az ECOLOG 15 éves logisztikában szerzett tapasztalatát ötvöztük a CloudERP által biztosított modern szoftveres megoldással. Ennek eredménye, hogy nem csak céges folyamatait hanem logisztikáját is automatizálhatja egy közös, integrált platformon.
– Pfiszter János ECOLOG Magyarország Kft. tulajdonos-ügyvezető
Kezelje egy rendszerből összes értékesítési csatornáját
A CloudERP egy újgenerációs vállalatirányítási rendszer kis és nagykereskedelmi vállalkozások irányítására és automatizálására. A CloudERP segítségével egy központi, modern rendszerből vezérelhető az értékesítés és a kiszolgálás teljes folyamata. Ha a webáruház mellett bolti, offline értékesítés is folyik a CloudERP új szintre emeli a vállalkozás termelési képességét.

Élvezze a fulfillment logisztika által nyújtott szabadságot
Ismerje meg a CloudERP és az ECOLOG, kifejezetten kereskedő cégeknek szánt csomagját, amely számtalan olyan funkciót tartalmaz, amely nem csak azonnali munkaerő megtakarítást okozni, hanem bevételét is képes termelni.
Gyakran ismételt kérdések
Mit jelent a CloudERP + ECOLOG szolgáltatás?
A CloudERP egy modern, innovatív vállalatirányítási rendszer kereskedő cégek számára. Az ECOLOG egy professzionális logisztikai vállalat aki több, mint 15 éve áll ügyfelei rendelkezésére. Az ECOLOG a CloudERP rendszert használja fulfillment partnerek logisztikai folyamatainak kezelésére, az ügyfelek pedig a CloudERP rendszerben végezhetik egyéb kereskedelmi feladataikat. Ennek eredménye egy közös, gördülékeny és transzparens együttműködés és munkafolyamat.
Mennyire mély az integráció a két szolgáltatás között?
Maximálisan, hiszen egy közös rendszerben folyik a munka. Ön pontosan látja mi történik rendeléseivel, készletével, szállítmányaival stb. Minden változásról azonnal értesül és a közös kommunikáció is kiemelten gördülékeny lesz logisztikai partnerével.
Mennyibe kerül a CloudERP + ECOLOG csomag?
Ahhoz, hogy a lehető legjobb konstrukciót tudjuk Önnek biztosítani, kérje tanácsadó kollégáink támogatását.
Hogyan történik a CloudERP bevezetése?
A bevezetés során tanácsadó kollégáink mindenben, maximálisan a segítségére lesznek, hogy a lehető legjobban megértsék üzleti folyamatait és biztosan jelentős hozzáadott értéket tudjunk elérni a CloudERP segítségével. Kérjen ingyenes konzultációt vagy próbálja ki a rendszert egy gyors regisztráció után.
Mennyi a bevezetési idő?
A bevezetési folyamat elsősorban az Ön cégétől függ, hiszen a cége jelentős átalakuláson fog átmenni, amire fel kell készülnie. Kollégáink a lehető legtöbbet megteszik azért, hogy
Részletes funkciólista
- Széleskörű webáruház integráció (UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, Egyedi stb.)
- Online NAV biztos kasszarendszer
- Tűpontos készletkezelés
- Visszáru folyamatok kezelése
- Összetett munkafolyamat automatizációs lehetőségek
- Beszállítói adatfeed / nagyker integráció
- Árazás automatizálás
- Intelligens beszerzésgenerálás
- Beszerzési rendelések leadása
- Beszerzési rendelések nyomonkövetése
- Konkurenciafigyelés
- Korlátlan számú árlista kezelése
- Nagyker és kisker értékesítés támogatása
- Számlázás automatizálás
- Több webáruház kiszolgálása
- Eltérő termékprofilok webáruházanként
- Pénzügyek kezelése
- Termékvariációk, csomagtermékek, virtuális termékek kezelése
- Részletes kimutatások, értesítések
- Online, webes működés
- Gyorsan tanulható, felhasználóbarát felületek