- A CloudERP egy modern, újgenerációs, felhős vállalatirányítási rendszer
- Komplett megoldás e-kereskedelmi cégeknek (akár bolti értékesítés mellett)
- Automatizált rendeléskezelés és csomagkiküldés
- Valós idejű készletinformáció és analitika
- Digitális raktározás és beszerzés
Kiemelt funkciók, fókuszban az e-kereskedelem
Webes és Mobil működés • Igazi felhős, webes rendszer • Automatizált folyamatok • Adatelemzés és vizualizáció
Megrendelések kezelése
Az értékesítési csatornákon beérkező rendelések összehangolása, pontos nyomonkövetés a raktártól egészen a kézbesítésig.
Bővebben
Beszerzés
Egyszerűsítse beszerzési folyamatait. Automatikus beszerzés készítése (PO), részletes beszállítói egyenleg és analízis, vonalkódolvasó támogatás.
Bővebben
Raktározás
Valós idejű raktározás és összetett lokációkezelés. Automatikus ki- és bevételezés és döntéstámogatás. Vonalkód leolvasó és több raktár kezelése.
Bővebben
Szállítmányozás
Valós idejű csomagkövetés, cimke készítés, hibajelzés szinte minden szállítmányozó céggel. Saját kiszállítás támogatása, szállítólevél generálása.
Bővebben
Pénzügy/Számlázás
Kövesse vállalkozása pénzügyi alakulását, tervezze meg előre céljait és költéseit. NAV biztos számlázás, kompatibiltás külső számlázókkal.
Bővebben
Analitika és Döntéstámogatás
Részletes kimutatások és előrejelzések, összetett adatvizualizált jelentések. Egyedileg készített, cégre szabott automatikus, valós idejű adatelemzés.
Bővebben
Támogatott külső rendszerek
A CloudERP számtalan külső programmal képes teljesen integráltan együttműködni, legyen szó saját jelenlegi vállalati rendszeréről vagy népszerű webáruházakról, számlázó programokról, futárszolgáltatókról stb. Nem találja az Önnek megfelelőt? Beépítjük a rendszerbe!
A CloudERP-vel digitális, automatizált folyamatai lehetnek.
Bevezetés folyamata
A CloudERP teljeskörűen támogatja a kis és nagykereskedők értékesítési folyamatainak gördülékeny kiszolgálását autmatizált folymatok, intelligens raktározás, rendeléskezelés, beszerzés, kiszállítás és komplex döntéstámogatás segítségével.
1. Konzultáció, állapotfelmérés
A konzultáció során pontosan felmérjük cége jelenlegi működését, azonosítjuk a lassú, akadályozó folyamatokat. A cél egy hatékony, optimalizált működés kialakítása.
2. Egyedi igények felmérése
Amennyiben cége rendelkezik egyedi folyamatokkal, tevékenységekkel, ezek pontos azonosítása ebben a fázisban történik, majd beépítésre kerül a CloudERP Önnek szóló példányába.
3. Bevezetés
Miután a cégen belüli folyamatok optimalizáltak és azonosítottuk az egyedi igényeket, megkezdődhet a rendszer konfigurálása, telepítése, tesztelése végül üzembe helyezése.
4. Oktatás
A technikai üzembe helyezés után a munkatársak oktatása és képzése következik. Vállaljuk, hogy kis csoportokban, hatékonyan betanítjuk munkatársait a CloudERP használatára.
5. Finomhangolás
A sikeres bevezetés után megkezdődik a rendszer aktív, napi használata. A munkatársaktól beérkező visszajelzések alapján a rendszer további finomhangolása lehetséges.
6. Követés
A bevezetés után igény esetén tudjuk biztosítani a hosszú távú együttműködést és támogatást partnereinknek, legyen szó az üzemeltetésről vagy új funkciók, igények megvalósításáról.
Ön már csak néhány lépésre van attól, hogy
- Lecserélje régi excel tábláit, az elavult programokat egy modern, innovatív kereskedelmi rendszerre
- Többcsatornás (online és offline) értékesítés gördülékeny, átlátható kezelése
- Automatizálja és átláthatóvá tegye cége folyamatait, raktárkezelését, megrendelések követését
- Sok más hasznos funkció (Könyvelés, Tervezés, HR, Gyártás, Projektirányítás,Szerviz…)
- Valós időben láthatja cége teljesítéményét, egyedi kimutatások és lekérdezések készíthet
- Modern webes, felhő alapú rendszer, mobilos és tabletes működés
Meglévő rendszerből, programból váltana?
Amennyiben az Ön cége rendelkezik már meglévő vállalatirányítási rendszerrel, esetleg használ további külső programokat, több lehetőség közül is választhat, a CloudERP rugalmas megoldást biztosít minden cég számára.
Mit kell tenni abban az esetben, ha a használt program/programok nem működnek megfelelően?
Sok esetben találkozunk azzal a problémával, hogy a meglévő ügyviteli, vállalatirányítási rendszer elavult, nem felel meg a cég igényeinek, a folyamatok pontos követése és átláthatósága nem megoldott. Ennek ellenére a váltás nehéz, mert az idők során rengeteg adat keletkezett bennük, illetve a munkatársak is ismerik a működését.
Ebben az esetben a CloudERP ideális megoldást jelent, hiszen az Ön korábbi, meglévő adatait, kimutatásait kényelmesen át tudjuk tenni az új rendszerbe és onnan folytathatja a munkát ahol az előző rendszerben abbahagyta.
A CloudERP letisztult, modern és átlátható felülete gyorsan megtanulható mindenki számára. A rendszerben színek, ikonok, állapotjelzők, kiemelések segítik a felhasználókat, hogy gyorsan a lényegre fókuszálva tudják végezni napi teendőiket.
A CloudERP gyorsan bevezethető, nem igényel telepítést, hiszen webes és felhő alapú technológiára épült, amely számítógépen, tableten és mobil eszközökön is kiválóan használható.
Mit tehetünk, amennyiben vannak olyan alkalmazások/programok amit megszoktunk és szeretünk használni?
Ebben az esetben is ideális a CloudERP bevezetése. hiszen felépítésének köszönhetően kényelmesen együtt tud működni és képes kommunikálni más rendszerekkel. Ha Önnek van jól bevált számlázója, webshopja, CRM rendszere, esetleg olyan raktárkezelő programot használ amit megtartana, mindez nem jelent problémát. Tartsa meg jól bevált megoldásait, kapcsolja őket a CloudERP-hez és integráltan, egyben átlátva kezelheti folyamatait.